#1 Skrevet Januar 24, 2007 kan jeg bruke luftmassemåler fra rs2 adu- på min s2 3b??? haster med svar: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 24, 2007 kan jeg bruke luftmassemåler fra rs2 adu- på min s2 3b??? haster med svar: klø : Nei, det kan du ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 24, 2007 hvorfor skal ikke det gå?? Har da sett denslags bli brukt i S2'er før??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 24, 2007 Andre verdier, mener du må bytte en motstand i ecu for å kunne bruke den Tom Rune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 25, 2007 Jonus mente at jeg kunne ihvertfall. Jeg har 3B. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 25, 2007 Med en annen program vare enn org kan man bruke rs2 m måler ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...