Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

Som ny i klubben, bare lurer jeg på hvor jeg kan få tak i de "Berømte" skiltplatene. "Må" nesten ha det når jeg nå er medlem i klubben:)

 

Tengte oxo og chippe bilen min hos TSRacing. De oppgir en ny effekt på 185hk og 410 nm. er det noen som har bremset en bil som har vert chippet hos de? bare lurer på om disse tallene stemmer.... Hvis ikke kunne jeg tenke meg og bremse bilen min etter chippinga. Hvor kan jeg gjøre dette?`og hva er ca pris på det?

 

takker for svar..: vinke :

 

EDIT: Har forresten 04 Golf 2.0 TDI

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skiltplatene er det nok "TThomaz" (lokallagslederen) som har - om eg har fått med meg rett ;)

 

Det er sikkert lokallagstreff snart - så da får du be han om å ta med skiltplater til deg - om han har flere igjen... Så har du unskyldning til å presse deg sjølv på treff ;)

 

Velkommen til klubben - fra ein som ikkje er i Bergen lokallag, men som identifiserer seg med Bergen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei alle sammen.

Som ny i klubben, bare lurer jeg på hvor jeg kan få tak i de "Berømte" skiltplatene. "Må" nesten ha det når jeg nå er medlem i klubben:)

 

Tengte oxo og chippe bilen min hos TSRacing. De oppgir en ny effekt på 185hk og 410 nm. er det noen som har bremset en bil som har vert chippet hos de? bare lurer på om disse tallene stemmer.... Hvis ikke kunne jeg tenke meg og bremse bilen min etter chippinga. Hvor kan jeg gjøre dette?`og hva er ca pris på det?

 

takker for svar..: vinke :

 

EDIT: Har forresten 04 Golf 2.0 TDI

 

Velkommen! La deg ikke lure av de som oppgir mest effekt ! Kjørbarhet er like viktig ! Jeg kan trygt anbefale MTM som sannsynligvis er blant de mest erfarne på å utvikle Chip til VAG. Tror BO Racing tar ca 1500,- for bremsing.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen! La deg ikke lure av de som oppgir mest effekt ! Kjørbarhet er like viktig ! Jeg kan trygt anbefale MTM som sannsynligvis er blant de mest erfarne på å utvikle Chip til VAG. Tror BO Racing tar ca 1500,- for bremsing.

 

ok. har snakket endel med TSRacing og virker ganske OK folk. Men siden du nevner det, så skader det jo ikke og kjøre seg en liten tur over broen og skjekke ut BO Racing. Takk for tips:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: rock : har også løst på skiltplater?!! er di svart eller? mine er chrom syns d passer best på bilen min.

 

Velkommen i klubben ja;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:

 

Velkommen i klubben ja;)

 

takk for det:)

 

: er di svart eller? ;)

hvis det er bilen du snakker om her, så er den sølvgrå

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tenkte på fargen til skiltplatene: flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skiltholderene er sorte

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.