#1 Skrevet Januar 25, 2007 Sjefen sendte meg en SMS idag tidlig. Han har fått feilmelding på nivåreguleringa av lysa. Noen som vet hva som kan ha forårsaket dette? Evt- er det et vanlig problem? Han mistenker at det kan ha kommet snø og is på lyktene/på reguleringa, men isåfall så må det være et latterlig patent på de lyktene, hvertfall på biler solgt til vinterlandet Norge...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 25, 2007 Jeg tviler på at det er det som er problemet. Feil må selvsagt leses ut med VAZ eller Vag-Com, men jeg vil gjette på at det er en sporadisk feil på signalene fra en av nivåsensorene under bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 26, 2007 Feilen oppstår konstant nå, kjørte diagnose idag, får feil på level sensor G78. Noen som vet hvor den sitter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 26, 2007 Hvis du poster hele loggen for den aktuelle styringsenheten så skal jeg se hva jeg finner ut av 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 26, 2007 Hadde ikke tid til å sjekke så mye idag, har desverre ikke noe log her nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 26, 2007 Nei da så, men jeg kan da med 95% sikkerhet si det er sensoren på venstre front som krangler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...