feilmelding på nivåregulering av lys, 03 Audi A6

Anbefalte innlegg

Sjefen sendte meg en SMS idag tidlig. Han har fått feilmelding på nivåreguleringa av lysa. Noen som vet hva som kan ha forårsaket dette? Evt- er det et vanlig problem? Han mistenker at det kan ha kommet snø og is på lyktene/på reguleringa, men isåfall så må det være et latterlig patent på de lyktene, hvertfall på biler solgt til vinterlandet Norge...?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tviler på at det er det som er problemet.

Feil må selvsagt leses ut med VAZ eller Vag-Com, men jeg vil gjette på at det er en sporadisk feil på signalene fra en av nivåsensorene under bilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Feilen oppstår konstant nå, kjørte diagnose idag, får feil på level sensor G78. Noen som vet hvor den sitter?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du poster hele loggen for den aktuelle styringsenheten så skal jeg se hva jeg finner ut av :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde ikke tid til å sjekke så mye idag, har desverre ikke noe log her nå...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei da så, men jeg kan da med 95% sikkerhet si det er sensoren på venstre front som krangler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.