#1 Skrevet Januar 25, 2007 Snøen har kommet til stavanger og nye vinterdekk må prøves.. Var ute i mørket å filmet litt. Hadde med meg skikkelig kamera, men det gikk jo seff tom for strøm med en gang, så det ble litt halvhjertet filming med mobilen. Men ble helt greit:) 4 hjulstrekk e konge!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 25, 2007 Var veldig mørk film, men det lille jeg så, var nok i alle fall drit morro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 25, 2007 så det GÅR faktisk ann og ta runder med syncro og ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 25, 2007 Ja, veldig mørk film. Hvis det framdeles e snø her i helgen så ska eg prøve å filme på dagen med skikkelig kamera:) Ja, e drit morro å leke seg med syncro, e ikke noe problem å snurre på snø Litt mer HK + sperre bak så ska nok det gå fint på asfalt også!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 25, 2007 utrolig kul lyd i bilen din! hva er gjort med den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 25, 2007 utrolig kul lyd i bilen din! hva er gjort med den? Her e en link. Orker ikke å skrive alt:) http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=1669 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 25, 2007 Så ikke så mye til bilen din desverre, men satan for en rå lyd ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 25, 2007 Nå er det IKKE tvil... Jeg SKAL HA RALLYE IGJEN :tilber: Angrer ikke noe særlig på at jeg solgte min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 25, 2007 Så ikke så mye til bilen din desverre, men satan for en rå lyd ! Var litt kjipt at det var så mørkt. Får komme sterkere tilbake hehe.. No ser det ut for at snøen forsvinner i stavanger og:( Ingen tvil om at rallye/syncro e en strålende vinter bil. Prøvde meg på en rimelig bratt bakkestart igår på snøen.. Keine Problem: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 25, 2007 Så ikke så mye til bilen din desverre, men satan for en rå lyd ! Rart hva "litt" porting kan gjøre med lyden en G-lader 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 25, 2007 Savner min g60 syncro jeg. Det var en 91 mod så den hadde sperre bak også Det var utrolig morsomt å leke med den. Et pump på gassen så kom rumpa ut da var det bare å holde litt turtall å ratte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 25, 2007 Tøfft: smil : rå lyd ja, eg og vil ut og leka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 28, 2007 For å si det slik,husk å si fra om dere ser en Rallye,eller enda bedre,et Rallye-kaross til salgs! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...