(Er dette bra) Tilbud på motorvarmer\kupêvarmer (?)

Anbefalte innlegg

Fikk en tilbudskatalog i posten i dag, hvor det kostet 2.690,- for en Defa motorvarmer (består av motorvarmerelement) ferdig montert.

Et annet tilbud de hadde var Defa motorvarmer + kupêvarmer (består av motorvarmerelement og Termini kupêvarmer) til 3.996,- ferdig montert.

Er dette en bra pris? Fristet grådig mye nå som det er så kaldt.

Dette var hos møller, kan jeg regne med å få vacn rabatt i tillegg siden det er tilbud?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg betalte 4300-4500 mener jeg det var hos Mekonomen i fjor vinter, og da lå Møller litt over det igjen.

De kjørte tilbud i fjor også, men da til rundt 3500 mener jeg, men dette var før Termini-viftene kom, så mulig det drar opp prisene litt.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk en tilbudskatalog i posten i dag, hvor det kostet 2.690,- for en Defa motorvarmer (består av motorvarmerelement) ferdig montert.

Et annet tilbud de hadde var Defa motorvarmer + kupêvarmer (består av motorvarmerelement og Termini kupêvarmer) til 3.996,- ferdig montert.

Er dette en bra pris? Fristet grådig mye nå som det er så kaldt.

Dette var hos møller, kan jeg regne med å få vacn rabatt i tillegg siden det er tilbud?

Element koster 4-600, tilførselsleningene tilsvarende, tilsammen ca 1000 om du kjøper delene til fullpris. Du betaler derfor bortimot 1600 i montering, som er en bra timepris.......Det som kan være litt klønete ved egen montering er å få løs frostpluggen hvor elementet skal sitte, på noen biler er det litt trangt å kome til med egent verktøy for å slå/borre/vippe pluggen ut. Hvis du ikke gjør det selv så er vel prisen du har fått ikke så aller værst til å være et verksted. Men når du først er i gang, vurder å ta full pakke med batterilader og timer-ur også. Tar du standard modell og ikke den nye Termini (litt fysisk større vifte og tidsur fast i bilen fremfor fjernkontroll) så sparer du en del kroner.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Element koster 4-600, tilførselsleningene tilsvarende, tilsammen ca 1000 om du kjøper delene til fullpris. Du betaler derfor bortimot 1600 i montering, som er en bra timepris.......Det som kan være litt klønete ved egen montering er å få løs frostpluggen hvor elementet skal sitte, på noen biler er det litt trangt å kome til med egent verktøy for å slå/borre/vippe pluggen ut. Hvis du ikke gjør det selv så er vel prisen du har fått ikke så aller værst til å være et verksted. Men når du først er i gang, vurder å ta full pakke med batterilader og timer-ur også. Tar du standard modell og ikke den nye Termini (litt fysisk større vifte og tidsur fast i bilen fremfor fjernkontroll) så sparer du en del kroner.

Mener det ikke blokkvarmer på 1.6 100hk`en... slangevarmer eller element på bunnpanna tenker jeg.... monterte komplett warm up med smart start osv på min 96 1.6 100hk og det tok en 3-4 timer

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.