#1 Skrevet Januar 25, 2007 lurte egentli berre på hvilket lokallag ej tilhøre, for profilen min så stend det molde og ej har heller ikke klart å forandre på det til ålesund. ej bor i brattvågen og det er jo nærmare ålesund en det molde er. savner rett å slett tilhørigheten til en klubb: gråter : inntil da så får ej å s3 min berre vere for oss sjøl da.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 25, 2007 Det er lokallagslederne som definerer dekningsområdet for lokallaget ved å oppgi de aktuelle postnumrene til lokallagsansvarlig i hovedstyret. Vi kan også overstyre lokallagstilhørighet på hvert medlem manuelt (si fra hvis du ønsker det). Uansett så har ikke dette så mye og si i praksis. Det er fritt frem å møte opp på lokallagssamlinger over hele landet uavhengig av hva som står på deg i medlemsregisteret. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 25, 2007 ååja oki det er ikke verre en det also...men du kan sikkert berre overstyre det og gjer slik at ej har ålesund som mit lokallag. siden ej e der titt å ofte. takker ijen for hjelpa:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 25, 2007 E nok Ålesund som e nærmest deg ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 25, 2007 ja d spørs d... men e det noe til aktivitet i ålesund no for tida btw? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 25, 2007 ja d spørs d...men e det noe til aktivitet i ålesund no for tida btw? Vi har jo pizzamøte hver første søndag i mnd pluss at neste helg skal en hel gjeng på isbanekjøring i Sverige. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 25, 2007 oki hmm hørest bra ut, mange som bruker å kome da eller? ej hadde veldig lyst til å reise til sverige, men siden bilen min e syk"knakk fjøra på høyre side og må bestille ny, og den komer ikke før om 10 dager fra tyskland" og 7 feb so skal den på verkste og da ska den bli frisk som en fisk ijen hehe.men det hadde sikkert vert artig det å få kunne bli med,men får ta det ijen neste gang:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 26, 2007 Farge det er på s3'en din ? jeg har fjører liggende men ene var knekt å lurer på om det var den på høyre siden.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 26, 2007 Farge det er på s3'en din ? jeg har fjører liggende men ene var knekt å lurer på om det var den på høyre siden.. Skal vel ikke være noe i veien for at han kan bruke ei "venstrefjør" på høgre side? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 26, 2007 Skal vel ikke være noe i veien for at han kan bruke ei "venstrefjør" på høgre side? hehe du sier noe der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 26, 2007 Det er lokallagslederne som definerer dekningsområdet for lokallaget ved å oppgi de aktuelle postnumrene til lokallagsansvarlig i hovedstyret.Vi kan også overstyre lokallagstilhørighet på hvert medlem manuelt (si fra hvis du ønsker det). Uansett så har ikke dette så mye og si i praksis. Det er fritt frem å møte opp på lokallagssamlinger over hele landet uavhengig av hva som står på deg i medlemsregisteret. Dekningsområdet / fordelingen mellom Ålesund og Molde har vært og er fortsatt borti staur og vegger. Det er laget en ny fordeling på postnummer som vil bli forelagt lokallagsstyret ved første anledning. Grunnlaget for fordelingen slik den er nå er (etter som jeg har forstått) en bommert fra postens side om hvilke postnummer som bør høre til hvor osv. Det er ikke lett å sitte nedi Oslobygda og vite hvilken side av Ørskogfjellet det bor Romsdalinger på og inni hvilken fjord-arm det bor Sunnmøringer, men DET vet vi: vinke : Uansett, som Pål sier møtes vi første søndag i måneden på Peppes pizza i byen. Jeg regner med at det blir en såpass stor gjeng som reiser til Sverige nå til helga så møtet blir vel flyttet til 11/2-07 kl 1900? Har vi flaks kanskje vi får se film fra turen også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 26, 2007 Det er ikke lett å sitte nedi Oslobygda og vite hvilken side av Ørskogfjellet det bor Romsdalinger på og inni hvilken fjord-arm det bor Sunnmøringer, men DET vet vi: vinke : Det er derfor vi stort sett overlater definisjonen av lokallagsdekningen til lokallagene selv . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 26, 2007 Den er rød med 18"porsche felger kan hende du har sett den en å anna gang i byn. er avatil ute å crusa mj en tur te byn så frem til det er fint vær selfølgelig..ikke at det e so ofte da mn. Men ej tenke det at ej ska ta mej en tur på neste møte so bli. Ha vert kjekkt å blitt kjent med vw-audi folk og utveksla litt erfaringer osv. Ser vertfall fram til d. Men ang fjøra so du snakka om så er det en garanti sak og da får verkstede fikse det. skrur minst mulig bil egentli..likte å holde på med det før, men det e lenge sia no.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...