#1 Skrevet Januar 25, 2007 Funderer litt på om jeg skal ta EU kontroll før timen jeg fikk hos BT,men hvis jeg da får 2`r feil pga av senkingen. Kan jeg bare dra til BT den 16.Feb når jeg har time og få det inn i vognkortet og dra og vise dette der jeg tok EU så de sletter 2`r feilen? Må ikke betale for 2stk EU kontroller da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 25, 2007 Som regel er det en pris for selve PKK'en og en for etterkontroll. Avhengig av hva som må gjøres og hvor godt du kjenner verkstedet kan det jo hende du slipper unna å betale noe på etterkontrollen. Men i utgangspunktet må du betale for begge kontrollene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 25, 2007 Som regel er det en pris for selve PKK'en og en for etterkontroll. Avhengig av hva som må gjøres og hvor godt du kjenner verkstedet kan det jo hende du slipper unna å betale noe på etterkontrollen. Men i utgangspunktet må du betale for begge kontrollene Ok,da vet jeg det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 25, 2007 jeg har gjort det selv:o måtte betale både for senk. godkjenning og etterkontroll på BT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 25, 2007 Da venter jeg til jeg har vært på BT og fått det inn i vognkortet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...