#1 Skrevet Januar 25, 2007 Er det noen som har peiling på om det er mange s3 i ålesund området. har sett en rød s3 som min i ålesund, men om den er bosett der det veit ej ikke.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 26, 2007 Jeg har en, sølv. Så er det en i fosnavågen eller rundt om der.. Så har jeg sett to røde å ene er vel da din å den andre hadde skilt fra latvia. Håper ikke det dukker opp enda fler... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 26, 2007 Det går vel en rød en ut påGodøya tror jeg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 26, 2007 åå ja oki.det er med andre ord ikke so mange da...ja d e som du sei håpe ikke d komer fleire. det va vel en grunn til du kjøpte dei s3 og det var fordi at det ikke var så mange so hadde d... slik e d vertfall med mei:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 4, 2007 Går en sølv farga en på Godøya..Den har vært der ei stund, Den første S3 ej såg her omkring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 5, 2007 åsså går d en på Harøya.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...