#1 Skrevet Januar 25, 2007 Har i dag vert i møte med amcarklubben i dres nye lokale i bigwheelsbygget. De er interessert i å dele lokale med oss. Og nå er det tid for møte igjen søndag 4/2. Tenkte da å ha dette møte i disse lokalene. Håper alle som har mulighet dukker opp for å diskutere bruken av dette lokalet. Det vil bli installert prosjektor og pc, så mulihgheten er der for noen sosiale kvelder med klubbvideo, pizza, pils kansje??? osv..... Men kom på møte den 4. da, så snakker vi mere om dette da. Håper på litt bedre oppmøte enn de siste gangene. Tror vi sier klokka 19.00 som vanlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 26, 2007 Ja, vi har en flott mulighet her til å få i gang et samarbeid om klubblokale med Amcar-klubben. Oppfordrer alle til å møte opp søndag 4. februar! Jeg går ut i fra at de fleste vet hvor BigWheels holder til, men for den som er usikker, så er det bare å ta kontakt. Så skal vi nok lose dere trygt fram til riktig plass Vel møtt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 26, 2007 Hei. Har nå vært medlem i vwaudi-cluben i snart 10 år, så er vel kanskje på tide å begynne å engasjere seg litt Har jo bodd i Kristiansund endel år no, men sannelig ikke sikker på om jeg vet hvem dere alle er. Har sikkert vært kjekt å hilst på andre likesinnede. Forøvrig flott av amcar-klubben å dele lokaler med flere.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 26, 2007 Ja, du er hjertelig velkommen Morten! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 26, 2007 Hei hei. Takk for det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 26, 2007 Ja, vi har en flott mulighet her til å få i gang et samarbeid om klubblokale med Amcar-klubben. Oppfordrer alle til å møte opp førstkommende søndag! Jeg går ut i fra at de fleste vet hvor BigWheels holder til, men for den som er usikker, så er det bare å ta kontakt. Så skal vi nok lose dere trygt fram til riktig plass Vel møtt! Ikke for å vere pirkete men det er ikke nå i helga, men den 4.feb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 26, 2007 Ikke for å vere pirkete men det er ikke nå i helga, men den 4.feb Stemmer det Bjørn Even! Jeg var litt kjapp i svingene der...my fault Edit: Og bare for å editere meg selv litt, så er det en gang slik at vi som kjører quattro på vinterføre har litt lett for å være litt kjappe i svingene i forhold til alle disse passelatene som "spaserer" langs veiene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 30, 2007 Da ser det nok en gang ut til å kollidere for mitt sitt vedkommende, skal en tur til Namsos på arbeid i helgen. En 100'000-tonner som skal bukseres til og fra kai... og pengene kan være kjekke å ha med seg i disse huskjøp-tider Men håper at flest mulig stiller opp på søndag. Dere får kose dere! ...skulle mer enn gjerne vært der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 30, 2007 Opss.. Var vist til helga jeg skal til Oppdal på hytta. Tviler vel egentlig at jeg rekker ned til 7. Litt synd dette da. Hvor mange pleier dere å være på disse møtene? Har det ikke vært en ide og flytta det til en ukedag? Alle har vel forskjellig arbeidstid og fritid, så alle kan vel ikke møte hver gang uansett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 30, 2007 Hvor mange pleier dere å være på disse møtene? Har det ikke vært en ide og flytta det til en ukedag? Alle har vel forskjellig arbeidstid og fritid, så alle kan vel ikke møte hver gang uansett. Problemet er at vi ikke pleier å være så mange på disse møtene. Prøver å være flinke å snakke med folk og annonsere her på forumet så snart det skjer noe for å prøve å få med flest mulig. En periode var det meget bra oppmøte, mens nå er vi inne i en litt mer laber periode igjen. Det hjelper vel heller ikke noe særlig på at veldig mange av oss er sjøfolk, og av den grunn er borte halve året eller mer. Samtidig er Nordmøre lokallag, og dets medlemsmasse, spredt over et geografisk område som inkluderer både ferger, bompenger osv... Det har vært prøvd å fått til lokallagssamlinger andre steder på Nordmøre også, men uten noe særlig hell foreløpig. Dette krever at medlemmer bosatt på de respektive plasser tar i et tak selv for å arrangere samlingen (les: finne sted å være, klokkeslett osv), noe som i bunn og grunn ikke har blitt gjort. Og av den grunn, når vi "aktive" i lokallaget i hovedsak er bosatt i Kristiansund, velger vi å kjøre samlingene herfra. Men vi er selvfølgelig fremdeles åpne for samlinger andre steder også hvis noen tar på seg ansvaret for å gjennomføre dette. Og flytte "samlingsdagen" fra søndag til en ordinær ukedag er i allefall helt i orden for meg, og burde kanskje vært prøvd... Jeg vet ikke hva andre mener om dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 30, 2007 Kjør på med ukedager for min del. Men kan opplyse at jeg har blitt en UTROLIG sporty person og trener derfor på Tirsdager og Torsdager. Onsdager er vel bra dager? Og henger meg på Eskild`s oppfordring til medlemmer utenfor Kristiansund/Frei, om å arrangere møter. Innviter oss. Mener at jeg, Eskild, Bjørn Even og Svein er veldig klare for å dra på VACN relaterte utflukter. Hele 4 biler det =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 31, 2007 Helt OK med ukedager for meg. Hva med onsdag den 7. da? Tror ikke vi går ut i fra at vi blir bedt til en annen plass. Har vel prøvd det et par ganger før. Ingen som vil ha besøk av oss.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 31, 2007 Onsdag 7. Feb. passer fint for meg. 19.00? Hvor er inngangen til lokalene forresten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 31, 2007 Vi sier klokka 19.00. Nest borterste inngangen. Den ved der BigWheels var før. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 31, 2007 Skal prøve å komme meg på ett møte for en gang skyld jeg oxo. Har ikke vært den mest aktive. Jobben kræsjer som regel med møtene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 1, 2007 Velkommen skal du vere også Morsomt å høre at det faktisk er noen som er våkne:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 2, 2007 Kjør på med ukedager for min del. Men kan opplyse at jeg har blitt en UTROLIG sporty person og trener derfor på Tirsdager og Torsdager. Onsdager er vel bra dager? Og henger meg på Eskild`s oppfordring til medlemmer utenfor Kristiansund/Frei, om å arrangere møter. Innviter oss. Mener at jeg, Eskild, Bjørn Even og Svein er veldig klare for å dra på VACN relaterte utflukter. Hele 4 biler det =) Følte meg litt utelatt her gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 2, 2007 For min del blir dette litt usikkert med tanke på jobb, men håper på å være på plass ;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Februar 2, 2007 Håper du får anledning da.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Februar 3, 2007 Det så jo lenge bra ut for at jeg skulle klare å stille på samling når den ble flyttet til onsdag 7. februar. Men... skulle egentlig sette kursen mot Namsos kl. 06.00 i dag, men så ble avgang utsatt til mandag kl. 11.00, før den igjen ble framskyndet til i morgen (søndag) kl. 13.00, og da rekker jeg mest sannsynlig ikke hjem igjen til onsdags kveld allikevel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Februar 4, 2007 Fine unnskyldninger allt det der, men det hjelper ikke, Bjørn Even og meg har løst alle problemer i kveld, så ikke bekymre dere om noe som helst, i.o.m dere likevell ikke skal på rally, for det skal vi. Forøvrig vurderer vi fortløpende om vi skal komme på møte eller ikke (NOT) Kjør først dere, så møtes vi der når dere kommer etter!!!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Februar 4, 2007 Fine unnskyldninger allt det der, men det hjelper ikke, Bjørn Even og meg har løst alle problemer i kveld, så ikke bekymre dere om noe som helst, i.o.m dere likevell ikke skal på rally, for det skal vi.Forøvrig vurderer vi fortløpende om vi skal komme på møte eller ikke (NOT) Kjør først dere, så møtes vi der når dere kommer etter!!!!!!! Vært en snartur ute på "rakkadæisen" igjen nå? Begynner å bli ofte dette nå synes jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Februar 4, 2007 Alt for sjelden:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...