#1 Skrevet Januar 25, 2007 Heisann! Er det noen som har Vag-com og tid til å fikse litt på bilen min? Gjerne i Skedsmo/Sørum-distriktet... Har montert Navi og fått veldig lav lyd i høytalerne i bakdørene og sub. Håper også på å få visning av cd-tittel/radio/navi i display ved speedometer. Der er det bare ingenting nå... Noen som har tid til å fikse dette for meg? På forhånd takk for hjelpen.... ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 26, 2007 Har du sjekket menysystemet til GPS'en? For å få info i Speedometer, så må du vist ha en ekstra kabel/overgang... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 26, 2007 Jeg har, men tror ikke kabelen min støtter biler etter 2001 eller noe... Holder til på jessheim. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 28, 2007 Har du sjekket menysystemet til GPS'en?For å få info i Speedometer, så må du vist ha en ekstra kabel/overgang... Det er orginal Audi navi som er montert, skal være koblet slik at det skal være mulig å få visning av dette i FIS. Men er ikke 100% sikker på dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 28, 2007 Jeg har, men tror ikke kabelen min støtter biler etter 2001 eller noe...Holder til på jessheim. Oki... Er vel noe forskjell på dette can-bus greiene kanskje.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 28, 2007 tror Kristian bakken har dette. send han en pm;) han bor i fetsund. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 28, 2007 tror Kristian bakken har dette. send han en pm;) han bor i fetsund. Flottings... Sender han en PM jeg... Takk for tipset ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...