#1 Skrevet Juni 28, 2004 Cup'ene mine er 7x15 ET 37. Hvor mye kan / bør jeg space disse for å få dem litt lenger ut mot skjermkanten?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 28, 2004 Det er jo bare å ta målestokken og måle avstanden, det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 29, 2004 Opprinnelig postet av Heidi Kristiansen Cup'ene mine er 7x15 ET 37. Hvor mye kan / bør jeg space disse for å få dem litt lenger ut mot skjermkanten?? Jeg hadde 8x15 ET 20 foran og bak med ca 80mm senking på min 96 Polo colour concept, så du kan sikkert space ut felgene dine i hvertfall 2 cm. Da slipper du også at dekket subber i innerskjermen foran med hjulet på full sving (som jeg husker var et problem da vi hadde OZ Polaris 7x15 ET 37?) på samme bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 29, 2004 Det kommer jo helt ann på hva slags dekkprofil du har og hvor mye du senker.. Men som Runar sier.. 20mm går nok greit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...