Anbefalte innlegg

hei. har en 2004 mod golf 5 uten linselys. har lyst og få montert dette. har hørt rykter om at jeg kan bytte ut noen deksler i fangeren med noen som er beregnet for linselys... kan noen bekrefte dette? og hva koster dette?

og er det noen som vet hva lysene koster?

Må jeg bytte noe inne i bilen? bryter?

: eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tenker du da på linse tåkelys? eller linser i hovedlampa? ved tåkelys: må du ha deksel, lamper og ledningsnett. på noen biler er bryteren klargjort for ekstra lys.. på andre ikke..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tenker du da på linse tåkelys? eller linser i hovedlampa? ved tåkelys: må du ha deksel, lamper og ledningsnett. på noen biler er bryteren klargjort for ekstra lys.. på andre ikke..

OK. trodde jeg måtte bytte hele fangeren.: dum : du vet ikke hvor mye dette koster hos feks moller? eller hvor andre plasser jeg kan få kjøpt det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ta og sjekk ut e-bay dem har jævlig mye tøft.. (les angeleyes) Ellers finner du grøftespredere\linser på nesten alle bil sjapper.. sjekk med en hella forhandler dem har akkurat samme lykter som moller hvis du trenger noe. har meget god erfaring med hella.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ta og sjekk ut e-bay dem har jævlig mye tøft.. (les angeleyes) Ellers finner du grøftespredere\linser på nesten alle bil sjapper.. sjekk med en hella forhandler dem har akkurat samme lykter som moller hvis du trenger noe. har meget god erfaring med hella.

Angeleyes og linselys er da ikke det samme...

ps: du trenger og monteringsbrakketer...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.