Anbefalte innlegg

Hvis jeg nå etter en kompresjons- og lekkasjetest får høre at en stempelring og/eller ventiltetninger og løftere er def, vil det lønne seg å reparere dette hos Møller eller f.eks. Cylinder og Motor-service, eller å få tak i en motor hos en hugger?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kommer til å bli en syk pris med møller iallefall. Billigste alternativet e jo å gjøre det selv. Noen dagers arbeid.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo, det er nok utvilsomt billigst å gjøre det selv, men da er jeg avhengig av div. verktøy + verksted som jeg ikke har, kun carport. For ikke å snakke om kunnskap angående å plukke av registerreim, kammer, ventiler osv. Og ikke aller minst å sette det sammen igjen :-) Har jeg hatt god mek-hjelp skulle jeg fått det til tror jeg. Tid har jeg allverden av. Men jeg frykter at jeg gjør mer skade enn godt er.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sa, sant så sant, men man skal ikke være redd for å skru, men denne jobben er vel ikke den beste å begynne med. Ikke anbefalt å gjøre i en carport nei.

 

Hør om noen kan gjøre det svart, det skulle da bli billigere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville nå satset på å kjøre bilen til ES Tuning, siden du holder til i Trondheimsdistriktet. Øystein Vige har vel lagt igjen en formue der i S2'en sin, så Audi femmere har de antageligvis god kjennskap til ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, joda ES Tuning ville vel fått fikset dette, jeg må vel ut med en liten formue jeg også tenker jeg, blir dårlig med ferie i år!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.