#1 Skrevet Juni 28, 2004 Hvis jeg nå etter en kompresjons- og lekkasjetest får høre at en stempelring og/eller ventiltetninger og løftere er def, vil det lønne seg å reparere dette hos Møller eller f.eks. Cylinder og Motor-service, eller å få tak i en motor hos en hugger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 28, 2004 Det kommer til å bli en syk pris med møller iallefall. Billigste alternativet e jo å gjøre det selv. Noen dagers arbeid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 28, 2004 Jo, det er nok utvilsomt billigst å gjøre det selv, men da er jeg avhengig av div. verktøy + verksted som jeg ikke har, kun carport. For ikke å snakke om kunnskap angående å plukke av registerreim, kammer, ventiler osv. Og ikke aller minst å sette det sammen igjen :-) Har jeg hatt god mek-hjelp skulle jeg fått det til tror jeg. Tid har jeg allverden av. Men jeg frykter at jeg gjør mer skade enn godt er. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 28, 2004 sa, sant så sant, men man skal ikke være redd for å skru, men denne jobben er vel ikke den beste å begynne med. Ikke anbefalt å gjøre i en carport nei. Hør om noen kan gjøre det svart, det skulle da bli billigere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 29, 2004 Ville nå satset på å kjøre bilen til ES Tuning, siden du holder til i Trondheimsdistriktet. Øystein Vige har vel lagt igjen en formue der i S2'en sin, så Audi femmere har de antageligvis god kjennskap til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 29, 2004 Hehe, joda ES Tuning ville vel fått fikset dette, jeg må vel ut med en liten formue jeg også tenker jeg, blir dårlig med ferie i år! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...