Hjelp!! klarte og krasje bilen min i dag:(:(:(

Anbefalte innlegg

For og si det rett ut så blei jeg så forbannet på den jævla brøytesjåføren som brøyter i nabolaget att jeg hoppet i bilen og MAXET den etter jævlen for jeg ble så forbannet!"! nu skal han fan meg takes tenkte jeg!! grunnen er att han systematisk driver og terroriserer parkerings plassen vår og spruter bilene våre med stein å dritt HVER DAG!! I forbannelsen vridde jeg den inn foran han og kom seff borti den jæveln: flau : men det var fan meg verd d!"!!!:evil: sprang ut av bilen og rykket opp døren til jæveln og førtalte han akkurat hvor landet ligger!,tviler på att han kødder mere med meg:P

Uansett panseret fikk seg en kakk og skjermen ble så vidt merke i (spakkel løser alt:) )

Spørsmålet mitt er Har noen av dere liggende ett panser til en urs4 92mod.. helst metallic grått så slipper jeg å lakke:P og evt en forskjerm?: gråter :

Er egentlig litt flau men nok var nok!! :rolleye:: : mad :

 

sjekk bilde? måtte bare bruke profiln min til og vise dem siden jeg ikke har noe domene å hoste dem på : gråter :

 

http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=7075

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

anger management classes next?

 

Noen valgte å rakke ned på kommentaren min, vel trådstarter har 2 tema i dette innlegget; 1; forbanna møkka brøytesjofører og 2; trenger nytt panser og sideskjerm!

Mitt svar på denne tråden var rettet mot det første tema, vi kjenner oss alle igjen når det gjelder dårlig brøyting, har stadig brøytekanter utenfor huset jeg må måke bort for å komme ut, og jeg har tidligere havnet i grøfta pg.a en brøytekant som var lagt for langt ut til siden.. Men jeg har ikke stoppet en brøytebil.. Min kommentar ble gitt med et stort smil! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er lett å bli litt tirret opp ja ;) vet hvordan dette føles.. heh

 

satte øksa i cossy panseret mitt jeg.. da motoren min stoppet for meg.. lurt? neppe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pass på at reflektoren i lykta er ødelagt på EN kjøretur uten glass..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: eek : hehehe.. klarte bare ikke mere.. sto i vinduet å så på att den traktor jæveln spruta biln min for 120gang med stein å HARDE is klumper... er ganske kaldt her i nord! Di isklumpa her minner mere im leca stener: bråk :

Er ikke så lenge siden det var i media att en brøyte sjofør fra harstad hadde blitt dratt ut av traktorn å trua på livet!!! Dem har NULL respekt for andre sine dyrebare eiendeler her! : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pass på at reflektoren i lykta er ødelagt på EN kjøretur uten glass..

 

den lykta gjør ikke så mye.. den var fukt i fra før og jeg har allrede bestilt nye euro lykter til s4 fra 034motorsport så di sku byttes uansett...

men det panseret tror jeg ikke går og rette dessv.. en kompis m peiling sa att det va skadda akkurat i ramme delen så det hadde slått seg på ett vis.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tenkte på faktisk og bare ta noe gladpack plast over lykta inntil videre.. får snart di nye uansett.,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

anger management classes next?

 

hehe slapp av er ikke sinnsyk: rolleyes

men etter og ha brukt halvparten av verdien på bilen til reprasjoner og div vedlikehold MEST pga udugelige veier!! som har knust undestell,støtfangere, dempere og felger til vanvittig mye penger ++ELENDIGE brøytere som sandblåser bilen min med stein\grus hver andre dag!! så sier det seg selv att man ser rødt.: mad :

Har prøvd flere ganger med kommunen og komme til en enighet og ringt di som styrer med brøytinga og hva tror du som skjedde da? hheeh dem bare behandlet meg akkurat som jeg ikke var noe mere en tulling! skrev 2 skriflige klager i forrige mnd!!! nada happends.

Harstad kommune må være full av avdanka demente skrukketroll som fan ikke har eid en bil i hele sitt liv..

mener ikke bruke forumet for og prate skit men hvis noen fra harstad\Nord leser dette tror jeg alle vil være enig med meg: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

anger management classes next?

 

How to shut up if you don't have anything smart to say classes next?!?!?! : dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

How to shut up if you don't have anything smart to say classes next?!?!?! : dum :

 

var det ment til meg? sry visst jeg whiner: dum : : gråter :

er bare så kjipt: gråter :

la oss holde oss til saken vær så snill å si ifra hvis dere kommer over en av delen over:tilber:

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

How to shut up if you don't have anything smart to say classes next?!?!?! : dum :

 

Jeg er enig med Ben her jeg... kanskje du skulle følge ditt eget råd : haha :

 

Kent: Synd det som skjedde med bilen din, men kanskje du burde tenke deg litt om før du slenger deg foran en brøytebil/traktor neste gang?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd med bilen men så jævli kul en ting å gjøre!! :)

Skjønner deg godt. Har ikke verdens lengste lunte overfor idioter selv :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huff ja ikke noe er være enn slike idioter...Men neste gang trill heller en tom gammel barnevogn foran han når han kjører forbi der du bor...skal love at han kjører rolig forbi der neste gang.....;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var det ment til meg? sry visst jeg whiner: dum : : gråter :

er bare så kjipt: gråter :

la oss holde oss til saken vær så snill å si ifra hvis dere kommer over en av delen over:tilber:

: vinke :

 

var ment til han jeg quota! Han er rundt på en masse tråder og kritiserer gud og hvermann!!

 

Per Jensen: akkurat hvem du er enig med er meg revnende likegyldig.. Har bare sett meg lei av smakløse kommentarer fra samme personer om og om igjen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meget synd med bilen!! MEN, bra at noen tar initiativ til å si ifra til slike idioter!

Slike ting irriterer meg like mye som de store, stygge, treige og skitne lastebilene som aldri klarer å holde fartsgrensen og slippe vanlige biler forbi, og dermed skape farlige situasjoner! : mad : : mad :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Behøver ikke bo i Det Glade Nord for å finne bilen sin skrella for lister!!

klarer fint det her nede og,ja... skjedd meg mange ganger fordi de snitter bila!!

Så sinnsykt irriterende at de brøyte svina ikke klarer å vise litt hensyn... de klarer jo pokker ikke bryte veien bra heller!!

Trist med bilen din,men jeg forstår fortvilelsen over sandblåst bil!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd med bilen Kent. -Men hvorfor er skaden på førersiden??

Mye sprøtt som skjer mtp. brøyting her i byen, idag var det ei på jobb som holdt på å bli rygga over av en hjullaster...

 

Om du ser på "gruppebetilling" er det jo en gjeng som driver å bestiller lettvektspanser fra USA, kanskje dette er noe å vurdere?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle vært morro å satt alle som klager på brøyting til å gjøre det selv i noen dager.. Tror de fleste hadde skiftet mening om saker og ting da ;)

 

Jeg brøyter ikke selv.. men har faktisk evnen til å se for meg at det er en skikkelig møkkajobb. Og da SÆRLIG når det dukker opp idioter som mener de kan alt.. og skal fortelle hvordan man skal gjøre jobben sin !

 

Jan Brede

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle vært morro å satt alle som klager på grøyting til å gjøre det selv i noen dager.. Tror de fleste hadde skiftet mening om saker og ting da ;)

 

Jeg brøyter ikke selv.. men har faktisk evnen til å se for meg at det er en skikkelig møkkajobb. Og da SÆRLIG når det dukker opp idioter som mener de kan alt.. og skal fortelle hvordan man skal gjøre jobben sin !

 

Jan Brede

Mener du det rettferdiggjør at annen manns eiendom ødelegges? Skal man bare akseptere skadene man har fått fordi det er en "skikkelig møkkajobb" de utfører?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener du det rettferdiggjør at annen manns eiendom ødelegges? Skal man bare akseptere skadene man har fått fordi det er en "skikkelig møkkajobb" de utfører?

 

 

Selvfølgelig ikke... mente egentlig ikke denne saken spes. Alle kan gjøre feil i jobben sin (Foreks. bulke biler når man brøyter)

 

Det jeg mener er at mange har en tendens til å hisse seg enormt opp over dårlige veier og slikt piss.. DET ER VINTER FOLKENS !!!! det er faktisk glattere om vinteren... de må faktisk gjøre av snøen en plass (De kan desverre ikke trylle den vekk)

 

Erfaringsmessig blir det aldri nok grus på veiene om vinteren.. og aldri lite nok om sommeren !

 

Folk har rett og slett for lite å gjøre. La folk gjøre jobben sin i fred!

 

Jan Brede

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd med bilen Kent. -Men hvorfor er skaden på førersiden??

Mye sprøtt som skjer mtp. brøyting her i byen, idag var det ei på jobb som holdt på å bli rygga over av en hjullaster...

 

Om du ser på "gruppebetilling" er det jo en gjeng som driver å bestiller lettvektspanser fra USA, kanskje dette er noe å vurdere?

 

jau jævli synd.. men det er ikke store skaden, koster meg like mye og fikse som og lakke opp heile sia på bilen etter den traktor fresen,, du har vell neppe no deler liggende? ei lykt eller ett glass?

så på den tråden med gruppekjøp? det var jo karbonpanser med vente tid langt inn i neste år?? nei det tror jeg blir stygt som F på min bil,.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Først og fremst må det vel til helvete være mulig å parkere bilen sin ett annet sted? Og uansett må det vel kunne gå an å ta en rolig prat med han som brøyter oppe hos deg, ikke skulle tenne på alle pluggene på en gang, og bruke kjeft???

Mulig han brøyter snilt i området ditt heretter. Men det kan også hende at du har fått en fiende for livet, som kommer til å gjøre alt han kan for å gjøre livet ditt surt heretter...

 

 

Slike ting irriterer meg like mye som de store, stygge, treige og skitne lastebilene som aldri klarer å holde fartsgrensen og slippe vanlige biler forbi, og dermed skape farlige situasjoner! : mad : : mad :

 

Har du noensinne kjørt lastebil selv? I så fall tror jeg du burde prøve før du åpner kjeften for mye. Og dessuten er jeg som regel plaget av alle de stygge personbilene som ligger og sinker meg. At en lastebil drar tungt i motbakkene er en kjennsgjerning. Men enhver sjåfør med litt vett i hodet stopper ikke i den bakken uansett, bare for å slippe frem noen personbiler. Og iallfall ikke om vinteren, for da er det vel ca 99% garantert at han ikke kommer i gang igjen etterpå. Men det har du kanskje ikke nok omløp i hodet ditt til å skjønne????

 

(Beklager OT her, men måtte bare få ut litt aggresjon over trangsynte idioter!)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

WORD!!! :tilber:

 

Først og fremst må det vel til helvete være mulig å parkere bilen sin ett annet sted? Og uansett må det vel kunne gå an å ta en rolig prat med han som brøyter oppe hos deg, ikke skulle tenne på alle pluggene på en gang, og bruke kjeft???

Mulig han brøyter snilt i området ditt heretter. Men det kan også hende at du har fått en fiende for livet, som kommer til å gjøre alt han kan for å gjøre livet ditt surt heretter...

 

 

 

 

Har du noensinne kjørt lastebil selv? I så fall tror jeg du burde prøve før du åpner kjeften for mye. Og dessuten er jeg som regel plaget av alle de stygge personbilene som ligger og sinker meg. At en lastebil drar tungt i motbakkene er en kjennsgjerning. Men enhver sjåfør med litt vett i hodet stopper ikke i den bakken uansett, bare for å slippe frem noen personbiler. Og iallfall ikke om vinteren, for da er det vel ca 99% garantert at han ikke kommer i gang igjen etterpå. Men det har du kanskje ikke nok omløp i hodet ditt til å skjønne????

 

(Beklager OT her, men måtte bare få ut litt aggresjon over trangsynte idioter!)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.