#1 Skrevet Januar 26, 2007 Da har jeg fått de jye felgene mine... og de tror jeg blir kledelig på min bil ja og så blir det ikke slike OBOS felger som alle skal ha eneste sett Felgimport tar inn i allefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 26, 2007 Blir helt konge dette!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 26, 2007 Ser veldig bra ut! Gratulerer med nye "sko": rb : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 26, 2007 Dette blir helt sikkert bra. Fargen på felgene kler bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 26, 2007 Blinkskudd d der ja: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 26, 2007 ser fram til å se de på bilen, for på disse bildene var de ikke særlig spess.. håper jeg blir overbevist når nye bilder kommer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 12, 2007 Da har de nye skoene mine fått såler på også Valget falt på Vredstein Ultrac 235/35-19 , en stor takk til Christer på Dekkskift for kjempe bra service blir å handle av han heretter ja bilde av dekket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 12, 2007 ser ut som det blir bra det der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 12, 2007 Da har jeg fått de jye felgene mine... og de tror jeg blir kledelig på min bil ja og så blir det ikke slike OBOS felger som alle skal ha eneste sett Felgimport tar inn i allefall Ikke for å ødelegge men tror det henger flere like sett av disse felgene hos Sharif. Var der her om dagen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 12, 2007 Ikke for å ødelegge men tror det henger flere like sett av disse felgene hos Sharif. Var der her om dagen. Tviler litt på at det var eksakt samme da det er felgimport som er hovedimportør av TSW felger i Norge. Men men uansett blir det ikke mange av disse tror jeg. Får stikke innom å sjekke en dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 12, 2007 Tviler litt på at det var eksakt samme da det er felgimport som er hovedimportør av TSW felger i Norge. Men men uansett blir det ikke mange av disse tror jeg. Får stikke innom å sjekke en dag nei ikke sikker på om de er helt like, men fine er de. Så selv på slike til allroaden. men fikk beskjed om å vente til i mars for da kom det flere nyheter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 12, 2007 Sharif har også TSW felger ja... Er på nettsiden hans Edit : ser ikke bilder av de felgene du har, men han har TSW felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 12, 2007 Sharif har også TSW felger ja... Er på nettsiden hans Edit : ser ikke bilder av de felgene du har, men han har TSW felger Vet det , men Sharif henter fra Felgimport han også som alle andre som selger TSW Er ikke nettsidene hans under oppdatering da ???? http://www.sharif.no ??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 12, 2007 http://www.sharif.no/front_page_rims_sh.asp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 13, 2007 Ikke for å ødelegge men tror det henger flere like sett av disse felgene hos Sharif. Var der her om dagen. Kan være denne kanskje ??? Fant den på felgimport sine sider , og den heter REDBOURNE Duke Black og fåes i 9*18 bare Uten navn.bmp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 5, 2007 Og da var de endelig montert på bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 5, 2007 Fy faen det kledde bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 5, 2007 det var de råeste felga til den bilen ja!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 5, 2007 det var de råeste felga til den bilen ja!! Takker .... Syns et ble helt konge selv ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 5, 2007 Enig! Kledde bilen din meget bra:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet April 5, 2007 Nyyyydelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet April 5, 2007 Var nede i garasjen og tittet nå og de felgene var bare sinnsykt tøffe på bilen din:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet April 5, 2007 Hvordan er støyen på dekkene? Hvilken forhandler kjøpte du felgene av?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet April 5, 2007 Dette ble tøft! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet April 6, 2007 Hvordan er støyen på dekkene? Hvilken forhandler kjøpte du felgene av?? Dekkene er Vredstein Ultrac i 235/35-19 kjøpt av Christer på Dekkskift.no Er noe mere støy enn med vinterhjula . men det venner man seg fort til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...