#1 Skrevet Januar 26, 2007 Det er stummende mørkt nederst i midtkonsollet og i askebegeret. Ikke det at jeg trenger askebegeret, men hadde vært fint med lys der igjen. Jeg har funnet ut hvor lampa sitter, men kommer ikke til. Må jeg demontere midtkonsollet for å få skiftet pæra ?. Noen som har tips i saken ?? Sak nr 2: samme bil. Har stereo med bilcomputerenhet, hva mangler for at jeg f,eks skal få frem hastighet/ gjennomsnitt osv, (som ligger i stereoen). Ligger det noe klart i bilen ? eller er'n for gammal ?, eller hva gjør jeg ? Geir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 26, 2007 Kan ikke askebegeret tas ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 26, 2007 jo, men kommer allikevel ikke til. Er det for tjukke fingre ??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 26, 2007 Askebegeret kan tas ut, men jeg klarer ikke å vippe ut lyset som sitter innerst og litt opp. Lurer bare på om jeg må inn fra baksiden ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 26, 2007 skal gå an å ta ut. ta av plastrammen over og skru ut to skruer som kommer til syne. da kommer hele rammen til askebegeret løs og kan taes ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 26, 2007 Ok, jeg prøver............. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 28, 2007 fikk du det til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 28, 2007 Om du har klimaanlegg er det enkleste å ta ut klimaanlegg-boksen, da kommer du veldig greit til.. Bare å vippe av dekselet rundt + to skruer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 28, 2007 Ja jeg fikk det til. Jeg tok ut stereoanlegget, fikk tak i ledningen og nappet ut pæra, skifta den (glassokkel) og trykket den på plass. Knotet endel, men det gikk, spesielt etter at jeg satte på lyset i pæra - da klarte jeg å sikte den inn ! Veldig bra !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...