#1 Skrevet Januar 26, 2007 Her kommer sikkert et dumt spm, men har lite peil på dette. Går det ann å montere 40mm senke fjærer på orginal dempere ? eller lønner det seg å kjøpe komplett sett forran og bak ? Har en 01 audi a4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 26, 2007 senkefjærer er ett sett. 4 fjærer. skal du senke mer enn 40mm så er vel andre dempere anbefalt. Du kan sikkert velge f.eks 40/60, 40/40, 30/30, og mange kombinasjoner når du skal ha fjærer. konklusjon: ja, du kan montere fjærer på orginale dempere, samt at du får et komplett sett foran og bak... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 26, 2007 Jeg har 50/45 mm senkefjærer på originale dempere. Veldig god komfor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 27, 2007 jeg har 35 mm konisett inkl dempere fra koni...stivt som fan men senk mer enn 35 mm, lover deg! hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 27, 2007 Cobra sine 45/45 fjærer hadde jeg, det blir nok bra ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...