#1 Skrevet Januar 26, 2007 Jeg skulle gasse litt på over et lyskryss i ettermiddag da det var taxigrønt. dro den vel til 4000rpm, plutselig så mistet jeg all kraft og bilen gikk utrolig dårlig, akkurat som om turboen ikke ladet i det hele tatt. Stoppet bilen og slo at tenninga og startet bilen igjen. så var den like fin igjen. hva er det som kan ha skjedd? den bør vel ikke ha gått i noe nødprogram bare fordi jeg gasset litt hardt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 26, 2007 jo! nettop det den har gjort,gått i nødprogram,du resetter ved å skru av og på tenning. her lukter det turboproblem,lekkasje i slanger til/fra turbo,N75 ventil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 26, 2007 jo! nettop det den har gjort,gått i nødprogram,du resetter ved å skru av og på tenning.her lukter det turboproblem,lekkasje i slanger til/fra turbo,N75 ventil. Noen måte jeg kan sjekke dette på? Når jeg gasset litt hardt etterpå så skjedde det ikke noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 26, 2007 har bilen gått langt? jeg ville fulgt med ei stund til å sett hvordan den oppførte seg. kan jo kjøre ut feilkoder,mange turboer kokser igjen slikt at wastegaten står lukket hele tiden feks,da vill den få for høyt trykk på høyt turtall og gå i nødmodus.kan sjekke på wastegate staget at den går greit frem og tilbake. har også vært borte i lekkasje i vakumklokke til wastegate. også at det har vært hull i slangen til vakumklokka. N75 ventil må du ha vag test på eller kanskje det går med vag com,kan kjøre en aktuatortest på den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 26, 2007 Den har gått 137k 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...