#1 Skrevet Januar 26, 2007 noen som kjenner noen som kan lakkere litt på en a6 avant, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 26, 2007 Det er det helt sikkert noen som vet, men da kan det være en fordel å fortelle f.eks. hvor du bor i landet. Lettere å få noen gode tips da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 26, 2007 faen det glemte jeg, he he, oslo lørenskog område 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 26, 2007 Søkefunksjonen er også en fin ting http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=32965&highlight=lakkering+oslo Jeg brukte selv Speic i Brobekkveien til min bakvinge og var kjempefornøyd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 26, 2007 Muligheter for at jeg er fetteren til dama di.. Lakk skal vi fikse vøtt Jan Ove. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 26, 2007 Jeg lakkerte fanger foran og bak, ned på sida og S4 sidelister på Gladengen Lakk & Karrosseri på Helsfyr. Meget fornøyd med arbeidet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 30, 2007 jeg for sjekke litt rundt skjønner jeg, takk for alle svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...