#1 Skrevet Juni 29, 2004 Noen som har gode erfaringer med lakkeringsverksteder her i distriktet? Har en del rust og skit som må taes før jeg kjører på bilferie til DENMARK! Gjerne noen som gir "rabbatter" på arbeid.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 29, 2004 jeg jobber vegg i vegg med Autolakk. de er flinke men kan til tider bruke uendelig tid på å bli ferdig med jobben...(pågang). dette er noe Erik Sagen kan skrive under på et par ganger... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 30, 2004 Okay! Autolakk.....hvor ligger dette? Kjekk caddy du har forresten! Litt av en jobb du har forran deg med å bredde bilen etter dekkene..... Jeg ser den lista du har av biler.....den polo'n....om den er gul med rød dekor på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 9, 2004 Nei an e svarte.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 9, 2004 autolakk ligge på kvål... og den poloen... sitt an før kansje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 13, 2004 Opprinnelig postet av Morten Korneliussen sitt an før kansje Jepp! Den så jeg igjen på Rudskogen i helgen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 13, 2004 sånn? neppe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 13, 2004 Morten: ka slags lippa du har nederst på den poloen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 13, 2004 den e fra en Seat Ibiza.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...