#1 Skrevet Januar 27, 2007 Ei venninde av meg har kliss lik bil som meg, noe som medfører at jeg må bidra med litt hjelp nå og da Blinklysene hennes oppfører seg rart.. Dytter man på hendelen, så blinker lysa èn gang, for så å stoppe. Hendelen forblir i "på" posisjon. Sikringen til blinklysa er hel. Kan feilen ligge i relèet? Og hvor sitter dette montert? Tenkte kanksje å prøve mitt relè i hennes bil, for å se om det fungerte da.. Noen som vet?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 27, 2007 Mitt rele har laget noen merkelige lyder av og til. Tror det relet sitter omtrent midt i dashbordet - ovenfor nødblink bryteren ca. Sikkert releet som tuller - tror jeg har lest om problemer med dette før. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 27, 2007 Garantert releet. Dette er integrert i nødblinkbryteren, så ja lyden kommer derfra. Skift bryteren så er det i orden igjen. Definitivt ikke første bilen det skjer på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 27, 2007 Okei, høres jo greit ut dette da Prøve å sette i nødblink brytern min i bilen hennes, for å være 100% sikker.. Takk for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 28, 2007 Problem løst (nødblink knapp) Som vanlig takk grunnet god hjelp fra bilvenner i VACN 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...