Ikke luft i luftekanal i midtkonsoll (og gulv) til baksete A100 C4 S4

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg får ikke ut noe luft i luftekanalen i midtkonsollen... (bak) hvorfor det?

Har prøvd og trykke på alle mulige knapper på klimaen.

Kommer heller ikke noe ut av kanalene under fører og pass. setene.

Noen forslag?

Jeg har ikke løftet en finger for å prøve og finne ut av dette, sitter skjeldent bak :P

Tenkte jeg skulle forhøre meg om dette her først.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vel være selve spjeldene som styrer lufta som står fast, eventuelt motorene som er gåene..

Sliter selv med noe av det samme problemet, og begynner å blir redd for at jeg kanskje må ut med dashbordet :|

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm, styrer ikke klimaen varmen til forskjellige dyser avhengig av hvor varmt det er på forskjellige målepunkter i kupeen? Mener midtkonsoll dysene kommer til liv når det er varmt (sommer) og man ønsker å kjøle litt.

Vet ikke hvordan det er bak dog.

Kommer ikke luft i midtkonsoll på min heller nå på vinteren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm... Mulig det, men på min bror som ikke har klima (samme bil) bare A/C der blåser det ganske mye bak.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekket på min også. Kommer ikke noe der heller. Så lurer på om det er som nevnt bare frisk luft dyser som bare blåser på sommeren for å kjøle.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm... Mulig det, men på min bror som ikke har klima (samme bil) bare A/C der blåser det ganske mye bak.

Er ikke Aircondition og klima det samma a? :o Eller får du A/C på disse med sånne skruknotter også?

Uansett, så kan du sjekke om alt er koblet til bak midtkonsollen :) Sitter noen gummihylser osv der..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

A/C er jo bare kjøling av lufta.

Klimaanlegg er muligheten for å bare stille inn en temp, så justerer bilen resten selv .)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du A/C har du bare vriknotter... hverfall i S4

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.