#1 Skrevet Januar 27, 2007 Bjørn sin gikk istykker i morgentimene,han er på jobb. Hvis noen har så kontakt han på mob: 93492534 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 27, 2007 Ser ut som det ordner seg, etter noen telefoner fikk jeg tak i en i Saltstraumen som visstnok har en liggende, skal se på det imorgen:) Fy for en svi lukt det ble sånn helt plutselig, total kortslutning tror jeg: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 28, 2007 Vart det i orden med ny dynamo da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 28, 2007 Vart det i orden med ny dynamo da? Jepp, funket fint:) Var en litt nyere type så jeg måtte terminere om ledningene, men det lader:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 29, 2007 Jepp, funket fint:)Var en litt nyere type så jeg måtte terminere om ledningene, men det lader:) Det var bra:)Skiftet til nyere på min arbeidsbil da måtte jeg jøre det samme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...