Anbefalte innlegg

Har en 83 mod GTi Rabbit som skal få ny motor, dette er en G60 fra en Corrado, jeg har forstilling med bremser og komplett motor med alt. men her kommer problemet... Etter å ha lest litt om det blir jeg fortsatt ikke helt klok da det er så masse forskjellige metoder, men når jeg skal ha drivaksler som passer overens med girkassa, g60 forstillinga og einser karosseriet, hva skal jeg da bruke? Vil G60 forstilling, G60 girkasse og scirocco 16v drivaksler være bolt-on? eller er det eventuellt andre løsninger jeg heller kan bruke?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en 83 mod GTi Rabbit som skal få ny motor, dette er en G60 fra en Corrado, jeg har forstilling med bremser og komplett motor med alt. men her kommer problemet... Etter å ha lest litt om det blir jeg fortsatt ikke helt klok da det er så masse forskjellige metoder, men når jeg skal ha drivaksler som passer overens med girkassa, g60 forstillinga og einser karosseriet, hva skal jeg da bruke? Vil G60 forstilling, G60 girkasse og scirocco 16v drivaksler være bolt-on? eller er det eventuellt andre løsninger jeg heller kan bruke?

Du trenger:

- Nye girkassefester

- Scirocco 16V el. nyere Golf 1 Cab aksler

- Bygge om clutch til hydr. eller bruke mekanisk

Forstillinga kan du ikke bruke på Golf 1..

Sikkert noen som kan rette meg her :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Budsjett kutt: Bruk gearkassa fra Gti`en, da bruker du også akslene fra den. Det som vil koste deg da er en bedre clutch!

Så må du fjerne ett deksel på reg.siden å modifisere motorfestbraketten fra gti`en å montere det.

Fremre motorfeste brukes fra Gti`en.

Kommer ikke på mer i farten!

Mvh Frode

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.