Anbefalte innlegg

Hei.

 

Radiatorvifta brente seg i dag. Ser at det er sånn hjemmelaga "sukkerbit" kobling inn til vifta.

 

Leser også på http://www.20v.org/engprob.htm#radfan at det har vært problemer med dårlig ledningsnett til selve vifta. Ledningene mine er nesten smeltet nå så jeg må koble opp nye ledninger og skifte motor.

 

Noen som har vært borti lignende problemer? Bilen er en CoupeQ 20V 89'

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

 

Radiatorvifta brente seg i dag. Ser at det er sånn hjemmelaga "sukkerbit" kobling inn til vifta.

 

Leser også på http://www.20v.org/engprob.htm#radfan at det har vært problemer med dårlig ledningsnett til selve vifta. Ledningene mine er nesten smeltet nå så jeg må koble opp nye ledninger og skifte motor.

 

Noen som har vært borti lignende problemer? Bilen er en CoupeQ 20V 89'

 

Hei!

Jeg har hjulpet en kammerat med samme problem, ledningene smeltet. Men han brukte ikke noen sikkring.

Jeg foreslår at du legger opp nye kabler, vifta di trekker en god del strøm. Så du bør bruke grove kabler. Jeg husker ikke hvor mye Amper som den trekker i farten, men det står på viften.

Så hvis du oppgir spenning og strøm til en elektrikker, så for du vite hvor grov kabel du bør bruke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.