"power" lambdasonde? Chip for lambdasonder??

Anbefalte innlegg

Jeg kom tilfeldigvis over en side som selger "power" lambdasonder... Eller Chip til lambdasonder...: klø : ...

Dette må jo være tull...:confused:

Selger lover:

- 8-10% effektøkning

- 8-10% høyere dreiemoment

- 15-20% raskere akselrasjon

- høyere toppfart

- raskere gassrespons

Eller hva sier dere...? Priser fra 44,95 dollar eller ca.290 Norske oljedollars..:)

Dette amerikanske firmaet selger utrolig mye rart og tvilsomme "trimsett"...

Legger ved link til denne siden...hehe...:rolleye:

Sjekk ut dette...!

http://www.magnumtuning.com/index.phtml?op=termek_reszletes&termek_id=624

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enkel logikk dette, den endrer signalet fra lambdasonden slik at den rapporterer for mager blanding, motorstyringen kompenserer med å fylle på mer suppe.

Den garanterte konsekvensen av dette er økt bensinforbruk. Resten av skrytetallene tror jeg du skal ta med en klype salt eller to.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Verden vil bedras...... : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enkel logikk dette, den endrer signalet fra lambdasonden slik at den rapporterer for mager blanding, motorstyringen kompenserer med å fylle på mer suppe.

Den garanterte konsekvensen av dette er økt bensinforbruk. Resten av skrytetallene tror jeg du skal ta med en klype salt eller to.

At bensinforbruket øker stemmer nok. Men å ta resten av tallene med en klype salt eller to ? Tjaaa, personlig ville jeg tatt dem med hele saltbilen til satans veivesen, men det er nå så :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.