Ingen lys ved åpning av dørene...

Anbefalte innlegg

Hei...

Har problemer i min A4 at kupelyset ikke tennes når jeg åpner dørene. Dette er litt plagsomt og finner ikke ut hvorfor...

Hvor er følerene plasser? Noen egen sikring for denne kretsen?

Lyset virker når nøkkelen tas ut av tenningen. Da lyser det i ca 30 sekunder eller til jeg låser dørene.

Det er en 95 mod A4.

Noen som kan hjelpe meg???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal det ikke skru seg på når du låser opp dørene og? Var slik på min x a4 og er slik på min 100. Er bryter i stolpen som trykkes inn når du lukker og kommer ut når du åpner....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei...

Har problemer i min A4 at kupelyset ikke tennes når jeg åpner dørene. Dette er litt plagsomt og finner ikke ut hvorfor...

Hvor er følerene plasser? Noen egen sikring for denne kretsen?

Lyset virker når nøkkelen tas ut av tenningen. Da lyser det i ca 30 sekunder eller til jeg låser dørene.

Det er en 95 mod A4.

Noen som kan hjelpe meg???

Bryteren (føleren) sitter i låsekassa, men rart om den skulle være defekt på flere dører.. Lyser det ikke uansett hvilken dør du åpner?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal det ikke skru seg på når du låser opp dørene og? Var slik på min x a4 og er slik på min 100. Er bryter i stolpen som trykkes inn når du lukker og kommer ut når du åpner....

Lysene slår seg kun på når jeg tar ut nøkkelen. Vet du hvor denne bryteren er? Har ikke fått sett så nøye etter, men hvis det sitter en bryter en plass kan det hende tidligere eier har klart å komme borti den.

Alle ting som kan hjelpe meg til å få til lysene tas imot med stor takk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bryteren (føleren) sitter i låsekassa, men rart om den skulle være defekt på flere dører.. Lyser det ikke uansett hvilken dør du åpner?

Lyser ikke uansett om alle dørene er åpne... Det som jeg syns er så rart. Derfor jeg lurer på om det muligens er en egen sikring for denne kretsen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

og regner da med at bryteren i taket står i riktig posisjon...?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo være feil på releet? ledningsbrudd..el.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

og regner da med at bryteren i taket står i riktig posisjon...?

Jada.. :D Prøvd begge for sikkerhetsskyld.. :P hehe...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo være feil på releet? ledningsbrudd..el.

Hvor sitter dette releet da?? Min første Audi så har ikke skrudd så mye på Audi før... Bare en gammel Audi 80 som broren min har.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor sitter dette releet da?? Min første Audi så har ikke skrudd så mye på Audi før... Bare en gammel Audi 80 som broren min har.

Bryterene burde sitte i låsekassa, gjør ihvertfall det på nyere biler. Men det er jo ytterst tvilsomt at det er bryterene på alle dørene. Men om du mailer meg understellsnret så kan jeg ta en titt på koblingsskjemaet for deg, og se om jeg kan gi noen hint.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bryterene burde sitte i låsekassa, gjør ihvertfall det på nyere biler. Men det er jo ytterst tvilsomt at det er bryterene på alle dørene. Men om du mailer meg understellsnret så kan jeg ta en titt på koblingsskjemaet for deg, og se om jeg kan gi noen hint.

Står dette oppført i vognkortet til bilen??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan være ei sikring. Fort gjort å sjekke den..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan være ei sikring. Fort gjort å sjekke den..

Ja... det er det letteste... Hehe...

Vet du hvor sikringen er?? hvem av de det er...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk PM...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.