OZ Opera på S4 B5 avant??

Anbefalte innlegg

Noen som har bilde av disse felgene på S4 B5 avant, eller A4 da? liker de felgene godt.

Hvilken bredde og ET vil passe best i 19" Må jo tåle en del senk, blir vel

KW inoxline 3 før sommeren.

Nils

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nydelige felger!! Hadde disse på en A4 (97 mod). Så når lommeboka blir feit nok igjen og de fortsatt produserer Opera blir det nye. Har desverre ikke bilde tilgjengelig :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nydelige felger!! Hadde disse på en A4 (97 mod). Så når lommeboka blir feit nok igjen og de fortsatt produserer Opera blir det nye. Har desverre ikke bilde tilgjengelig :(

Da tror jeg lommeboka har dårlig tid, OZ Opera er gått ut av produksjon, men det er fortsatt mulig å skaffe noen sett på ebay.de med jevne mellomrom...

Har dessverre ingen bilder av disse på A4 B5, men det passer helt sikkert kjempebra hvis man følger opp med litt diskret styling. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da tror jeg lommeboka har dårlig tid, OZ Opera er gått ut av produksjon, men det er fortsatt mulig å skaffe noen sett på ebay.de med jevne mellomrom...

Da blir det vanskelig ja... I tillegg har jeg litt offspec impress. De var jo rå på Andreas Skotner sin bil!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var B5 ja, men ser jo at det er noen brukte til salgs innimellom!

Nils

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var B5 trådstarter var ute etter.. :)

joa, men det gir ihvertfall en liten pekepinn..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er det en A4 B5 med OZ Opera (ikke sikker på om de heter Opera),men ikke med chromekant. ;)

Men her sitter det "kun" 18",hadde blitt en del penere med 19-20" i mine øyne. ;)

1372535-bilde4-dsci0003.jpg

1372535-bilde1-dsc00522.jpg

1372535-bilde3-dsci0001.jpg

1372535-bilde5-dsci0004.jpg

1372535-bilde6-dsci0005.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er det en A4 B5 med OZ Opera (ikke sikker på om de heter Opera),men ikke med chromekant. ;)

Men her sitter det "kun" 18",hadde blitt en del penere med 19-20" i mine øyne. ;)

1372535-bilde4-dsci0003.jpg

1372535-bilde1-dsc00522.jpg

1372535-bilde3-dsci0001.jpg

1372535-bilde5-dsci0004.jpg

1372535-bilde6-dsci0005.jpg

Fillern, hvor er disse bildene? :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fattern hadde en A4 B5 Avant med Opera-hjul. Skal sjå om je kan hoste opp noen bilder til deg. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.