#1 Skrevet Januar 27, 2007 Får ALDRI bestemt meg for hva som egentlig ble bra.. Orginal grill eller emblemfri grill.. Evt forslag til grill som passer? Sitter emblemfri på nå og den orginale er kappa i filler etter et lite nedlagt "prosjekt".. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 27, 2007 Min mening er såfall at ringene må være på plass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 27, 2007 Syns den kledde ringene best Men det er nå bare min mening 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 27, 2007 Min mening er såfall at ringene må være på plass Ja er egentlig litt enig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 27, 2007 Får litt volvo-feeling av den emblemfrie.. Det går ikke å flytte kromlisten over til den emblemfrie? Kunne vært tøft. Ellers liker jeg den originale best 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 27, 2007 Audiringene bør abolutt være der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 27, 2007 Ringene klart! mulig det hadde gjor se med svart ramme rundt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 27, 2007 Synes helt klart Audiringene skal være der .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 27, 2007 Får se om jeg kjøper en orginal grill og prøver igjen.. Var det som var "prosjektet" å ta av krom-ramma rundt, men det gikk visst ikke helt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 27, 2007 Vanlegvis er eg for orginalgrill. Men på denne bilen her var detpå ingen måte stygt uten heller. Var liksom "Råere" med. Kansje ein mellomting. Mindre krom men med ringer? Usikker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 27, 2007 Vanlegvis er eg for orginalgrill.Men på denne bilen her var detpå ingen måte stygt uten heller. Var liksom "Råere" med. Kansje ein mellomting. Mindre krom men med ringer? Usikker Du sier noe der ja... Noen som er god på photoshop som kan "lakke" den krom-ramma rundt orginalgrillen svart da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 27, 2007 Får ALDRI bestemt meg for hva som egentlig ble bra.. Orginal grill eller emblemfri grill.. Evt forslag til grill som passer? Sitter emblemfri på nå og den orginale er kappa i filler etter et lite nedlagt "prosjekt".. Sorte ringer er selvsagt det beste kompromiss. Da er ringene på plass samtidig som bilen ser sint og ekstra tøff ut fra avstand. Da slipper man å ty til andre styling-inngrep foran for at bilen skal se litt tøffere ut enn alle andre orig.biler, f.eks rs-fangere og annet som det er altfor mye av... Se bare her... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 27, 2007 kjippkjapp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 27, 2007 ringene: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 27, 2007 original chromelist rundt emblemfri grill, såklart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 27, 2007 jeg syns rs4 grillen er den klart fineste til b5! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 28, 2007 If you got it, flaunt it! Behold ringene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 28, 2007 Hmm.. Svarte ringer hadde vel kanskje vært noe.. Lakkert ringene svarte og beholde krom-ramma rundt.. Da synes ikke ringene såååå mye, men er der. Klarer du å fikse det Roar? RS4 grillen er da ikke så verst, men blir kræsj foran på bilen pga at det blir "gitter" i grillen mens nederst på fangeren er det riller.. Noen i området som har en orginalgrill og selge billig så jeg får moddet litt på en som ikke er helt ødelagt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 28, 2007 sort ramme rundt og sorte ringer;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 28, 2007 Eller mørke grå ramme og ringer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Januar 28, 2007 synes nå det var mye penere med ringene jeg da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Januar 28, 2007 yyeye 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Januar 28, 2007 takk Roar! Får da en viss peiling på hvordan det kan bli... Blir vel til at jeg kjøper en orginal en og modder litt på den.... Skal jo være litt spesielt da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Januar 28, 2007 Synes grillen blir for stor/høy i forhold til lyktene uten kromramma. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Januar 28, 2007 Synes grillen blir for stor/høy i forhold til lyktene uten kromramma. Det har jeg faktisk ikke tenkt på.. Men ser det nå.. Skal lakke ringene i første omgang så får jeg se... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...