#1 Skrevet Januar 28, 2007 Hei. Var på bane for første gang noen sinne og første slædding jeg har gjort med 4WD Var drit moro! Kjørte den blå Audi 100 QT'en med hvite felger. Meg og min far byttet på å kjøre. Skulle gjerne hatt noen bilder/vids av den om noen har Så post alle Gatebil Sigdal bilder/vids her inne TIA, Vilhelm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 28, 2007 Vinneren av Sigdal sladden ble; VW 1303 74`med vankel motor og 274 gamp. og treffets desidert råeste lyd. Den blå til helleberg Film vil komme! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 28, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 28, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 28, 2007 hvilket kamera og innstillinger har du brukt her lars? flotte bilder! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 28, 2007 Videre ligger det bilder HER Ny audisentrum venstre (2.7biturbo) eldre til høyre (2.2T) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 28, 2007 hvilket kamera og innstillinger har du brukt her lars? flotte bilder! Dette er ikke bilder jeg har tatt. Har selv kun film og vil komme med den iløpet av dagen eller imorgendagen. Bildene jeg har postet her er bilder som er blitt hentet fra diverse andre forumer her. Valgte da og poste bilder her for at folk skulle få se hvordan livat det var på Gatebil On Ice denne Lørdagen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 28, 2007 Er detta bilen din Vilhelm? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 28, 2007 Stemmer Anders. Der kjørte faren min. Han hadde den gule hjelmen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 28, 2007 Tenkte jeg ville legge ut noen få bilder fra Gatebil i Sigdal... P.s. hvordan legger jeg bilder inn i selve tråden...noen som vet det? Er lei av det imageshack pisset... Liker du ikke at din bil er med? Drop mig en PM så fjerner jeg evt. bilder!!! Turen opp til Sigdal startet kl. 08.00 fra Kongsberg og da var det minus 10 grader...koldt ja da men vi da kjørte oppover ramte vi minus 19 grader...FUCK det var koldt... Kjøretøyet feilet i hvert fald ikke noe Enda et av Mortens ÜBER fine RS4 og enda et Vel ankommet til Sigdal beveget vi oss ned i nærheten av banen med en kaffekopp og en cigg...det var ikke lenger minus 1000000 men kaldt nok. Begyndte med litt fri kjøring: Beklager de dårlige bilder jeg er amatør og kameraet er så vidt digitalt ( det er eneste som er godt med det og ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 28, 2007 litt flere her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 28, 2007 enda litt flere... Uten rally pigger var det så som så med feste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 28, 2007 og her var de siste... Denne gik ganske godt! Og nej; jeg kjenner ikke han som selger den. Var mye fint og se på, men må ærlig indrømme at det var lidt tynt selve racinga... kanskje jeg burde ha vært ute på isen selv... eller hva sir du Morten... tror du ville ha gjort det bra i breisladden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 28, 2007 bra bilder Dennis:) Spesielt Billy Bob bildet:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 29, 2007 og her var de siste... Denne gik ganske godt! Og nej; jeg kjenner ikke han som selger den. Dette er Pål andre på Norskbildelsenter sin... Jess den er tilsalgs! Bare og løpe og kjøpe.. RÅ lyd i den oxo!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 29, 2007 Her er mine bilder, sleit litt med mye snøføyk i lufta http://vagner.jeje.je/bilder/Gatebil-on-ice-januar-2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 30, 2007 og her var de siste... Denne gik ganske godt! Og nej; jeg kjenner ikke han som selger den. Dette er Pål andre på Norskbildelsenter sin... Jess den er tilsalgs! Bare og løpe og kjøpe.. RÅ lyd i den oxo!! Er dette en s2 cupe?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 30, 2007 Ja det er S2 coupe (ufortollet) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 30, 2007 Og da var den solgt. Tipper noen får det gøy i Funäsdalen med den:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...