#1 Skrevet Januar 28, 2007 Har en Audi A4 1,8 TQ AZK som er trimmet. levert med ca 240 HK fra fabrikk og er chippet opp til 260 HK. når bilen har stått og bakket en liten stund så kutter den ene sylindern, men varer ikke så veldig lenge for den kommer seg. samtidig så er det en irriterende smånøkking av bilen når jeg kjører på lavt turtall. virker nesten som den får for mye bensin. lokter dette til tider. noen som vet hva dette kan være`?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 28, 2007 Har en Audi A4 1,8 TQ AZK som er trimmet.levert med ca 240 HK fra fabrikk og er chippet opp til 260 HK. når bilen har stått og bakket en liten stund så kutter den ene sylindern, men varer ikke så veldig lenge for den kommer seg. samtidig så er det en irriterende smånøkking av bilen når jeg kjører på lavt turtall. virker nesten som den får for mye bensin. lokter dette til tider. noen som vet hva dette kan være`?? vet ikke om det hjelper. men hadde en a4 1.8 turbo AEB. hadde lignende problemer på den. har du skjekket pluggene? eg skiftet til RS2 plugger. da sluttet den å nøkke. Mvh Anders 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 28, 2007 Får den for mye bensin kan jo gjerne luftmassemåleren være dårlig. Men da hadde du merket det på dårlig motoreffekt og. Min LMM tok kvelden hvertfall. Fikk et abnormt høyt bensinforbruk, og en skikkelig slapp bil å kjøre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 28, 2007 Åpen dump? Coil problemer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 29, 2007 Har en Audi A4 1,8 TQ AZK som er trimmet.levert med ca 240 HK fra fabrikk og er chippet opp til 260 HK. når bilen har stått og bakket en liten stund så kutter den ene sylindern, men varer ikke så veldig lenge for den kommer seg. samtidig så er det en irriterende smånøkking av bilen når jeg kjører på lavt turtall. virker nesten som den får for mye bensin. lokter dette til tider. noen som vet hva dette kan være`?? Hadde kanskje vært en ide med litt info om årsmodell og hva som er gjort med motor, lettere å få hjelp da. Bilen er nok ikke levert med 240 hk fra audi fabrikken, er vel AZK som har trimmet denne. Eneste 1.8t med den effekten fra audi fabrikken er vel noen av de siste tt'ene (8N) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...