#1 Skrevet Januar 28, 2007 Hei! Har litt piping i venstre forhjul til tider, så tenkte jeg skulle smøre opp kalipperen. Problemet er at jeg idag ikke har kobberpasta. Er det noe annet som kan brukes, som jeg kanskje har liggende, eller er det kun kobberpasta som gjelder her? mvh Jonas Heier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 28, 2007 Er det for eksempel mulig å bruke silikonspray for det har jeg liggende? Grunnen til at jeg må gjøre det i dag er fordi jeg ikke har tid på noen uker, og er møkk lei piping når jeg kjører... mvh Jonas Heier: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 28, 2007 Ville ikke brukt silikonspray.....beste er nok kobberpasta,det er jo bra å bruke på mange andre ting også. Hjulbolter osv osv.......har alltid en tube liggende i verktøykassa mi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 28, 2007 Ville ikke brukt silikonspray.....beste er nok kobberpasta,det er jo bra å bruke på mange andre ting også. Hjulbolter osv osv.......har alltid en tube liggende i verktøykassa mi OK, ingen andre forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 28, 2007 alupasta? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 28, 2007 Får man kjøpt noe man kan bruke til å smøre opp bremsene på bensinstasjoner? Skjønner kanskje at dere synes det er rart jeg må gjøre det i dag, men har ikke tid noen annen dag på gnaske lenge. Og i og med at jeg bruker bilen ganske mye, og er dritt lei hviningen, vil jeg gjerne bli kvitt det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 28, 2007 Kobberpasta har jeg sett på flere bensinstasjoner... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 28, 2007 Kobberpasta har jeg sett på flere bensinstasjoner... Du mener gatekjøkken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 28, 2007 Jeg bruker bremsefett i calipterne mine. Dvs jeg brukte når jeg overhalte dem... Godt som gull 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 28, 2007 sølv fett er det beste. men trur du får kober pasta på bensinstajoner som har litt bilrekvesitar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 28, 2007 Mange bensinstasjoner/gatekjøkken selger vel kobberpasta. Har du riktig flaks kan det hende du finner en stasjon som selger bremsepasta også. Wurth har en egen som rett og slett kalles bremsepasta. Alternativt finnes noe som heter Nova-Lube. Funker gull, men er dyrt og vanskelig å få tak i. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 28, 2007 Nova Lube :tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...