#1 Skrevet Januar 28, 2007 Hvordan tar jeg av dørtrekkene på en A6 4B? På gamle A4 b5 som jeg hadde før, var det en skrue i hver ende og 2 som var skjult under håndtaket. Hvordan er det på en A6? Og hvordan får jeg av dekslet på håndtaket om skruene ligger bak det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 28, 2007 bare 2 skruer på 4B.. må vippe ut evt brytere til el vinduer for å ta av den kabelen for å få det helt av bl.a i tillegg til de andre kontaktene som er enkle å få av bak på dørpanelet.. en lang tynn spiker\skrutrekker så får du vippa ut bryter panelet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 28, 2007 Så det er bare de to skruene som er synlige. På høyre og venstre side i toppen av dørtrekket? Er det sånn "hemper" på baksiden, sånn at du må dra det rett opp før du tar det ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 28, 2007 Riktig.. Så er det bare å løsne kablene til lys og vinduer så er det av.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 28, 2007 Da fikser det seg nok. Men må vel ut med hele vindusheiseren for å komme til låsekassa. Må rense denne for møkk og dritt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 28, 2007 Nei det trnger du ikkje. Du løsner bare unbrakoskruene i dørsiden og ledningen i bunnen på låskassen, for å få den ut må du skyve den platen som holder dørhåndtaket til side og trykke håndtaket litt ut. då kan du ta låskassen ut. mvh Robert Fardal Da fikser det seg nok. Men må vel ut med hele vindusheiseren for å komme til låsekassa. Må rense denne for møkk og dritt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...