Photoshoot med 200'en i snøen.

Anbefalte innlegg

Bilder tatt med mobilkamera. Forminsket fra 1600x1200px.

200_1.jpg

200_2.jpg

200_3.jpg

200_4.jpg

200_5.jpg

200_6.jpg

200_7.jpg

200_8.jpg

200_9.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

200_10.jpg

200_11.jpg

grill.jpg

Nytt filter. Og ny motor :)

mototrom1.jpg

mototrom2.jpg

Solnedgang

solnedgang1.jpg

solnedgang2.jpg

Tripteller:

tripteller.jpg

Logoen i sidevinduet bak. (noen bokstaver har "rent av" så fjernet alt annet enn det som står der nå.)

vinduoglogo.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor tok du disse da? Hadeland igår?...

Var moro å få sett bilen på ordentlig :)

Skulle vært med opp der jeg å ;)

Ble bra også denne tralla nå, og fy #&%¤# for en lyd når du kjørte igjen :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pen bil og bra bilder:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor tok du disse da? Hadeland igår?...

Var moro å få sett bilen på ordentlig :)

Skulle vært med opp der jeg å ;)

Ble bra også denne tralla nå, og fy #&%¤# for en lyd når du kjørte igjen :D

Bildene er faktisk tatt oppe ved gardermoen. Ikke så langt fra millitære flyplassen.

Veldig fine sladdeveier der også. Men jeg bare kjørte ut på et jorde jeg å tok bilder :nana: Quattro er fine saker vettu :D

Hehe, lyden må jeg vel si at jeg selv også er ganske fornøyd med :) Lyden ble faktisk "penere" med Greenfilteret enn K&N filteret. Ble litt forskjell.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bildene er faktisk tatt oppe ved gardermoen. Ikke så langt fra millitære flyplassen.

Veldig fine sladdeveier der også. Men jeg bare kjørte ut på et jorde jeg å tok bilder :nana: Quattro er fine saker vettu :D

Hehe, lyden må jeg vel si at jeg selv også er ganske fornøyd med :) Lyden ble faktisk "penere" med Greenfilteret enn K&N filteret. Ble litt forskjell.

Heh, det plystra hvertfall helt sykt, og man hørte at det var 5 sylindre som jobba bra, brumma som en løve:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Plystringa har kommet etter greenfilteret :S Eller motornybygget. Før med K&N filteret/gamle motoren hadde jeg bare PTSJ! PTSJ! Nå har den litt plystring også PTSJ!

Lyden i din har jeg forsovidt bare hørt på tumgang, og den "bråker" endel mer enn min som vi ble enige om. (altså ikke stygt bråk, men mere urolig lyd enn min) Min har jo en lavfrekvent brumming på tumgang :)

Men må jo si bilen din er meget mye penere i virkeligheten enn på bilder :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pen bil! :) Hvorfor byttet motor om jeg får lov til å spørre?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pene bilder. Skaff deg varmeskjold:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har alle de "standard" varmeskjoldene som skal mellom motor og turbo og karosseri og turbo osv, men glemte rett og slett å sette de på når jeg satt ting sammen. Skal ordne opp neddi der etterhvert :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har alle de "standard" varmeskjoldene som skal mellom motor og turbo og karosseri og turbo osv, men glemte rett og slett å sette de på når jeg satt ting sammen. Skal ordne opp neddi der etterhvert :)

Tenkte mer på luftfilteret ditt.:) Regner med at den turboen din ikke er kjølig under kjøring...:rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, forstod det. Som jeg sa. Skal orden opp neddi der etterhvert. Man merker fort stor forskjell på om jeg har stått stille en stund så det er god varm luft der neddi, og hvis jeg kjører og luften sirkulerer :P (faktisk) men ting fungerer jo enn så lenge. Skal prøve å lage lufteriller i skjermen (siden den skal byttes uansett) å se hvordan det blir og om det hjelper. Tenkte på ala de som er på caravelle osv. Samt få et skjold mot motor og turbo. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.