#1 Skrevet Januar 28, 2007 Heisann. Jeg skal bytte til rs2 manifold. og jeg veit att man må kappe noen av pinboltene, men slipper man dette vis man handler for eks rs2 pinbolter i samme slengen og bytter pinboltene? jeg skal uansett bytte alle pinboltene, og mutterne. få allt nytt Btw: når jeg bytter pinboltene, burde jeg bruke noe locktight? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 28, 2007 Heisann. Jeg skal bytte til rs2 manifold. og jeg veit att man må kappe noen av pinboltene, men slipper man dette vis man handler for eks rs2 pinbolter i samme slengen og bytter pinboltene? jeg skal uansett bytte alle pinboltene, og mutterne. få allt nytt Btw: når jeg bytter pinboltene, burde jeg bruke noe locktight? tror jeg kappa av 2 stykker i nedkant og fiffa litt på en i overkant.. tror ikke du behøver no loctight de sitter rimelig godt når de er skrudd på plass. hadde jeg vært deg hadde jeg bare kappa av og spart deg for mye slit og banning.. for det er et knot uten like og sette på den rs2 manifoilen.. små fingre er fint og ha samt tolamod i bøtter og spann.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 28, 2007 Heisann. Jeg skal bytte til rs2 manifold. og jeg veit att man må kappe noen av pinboltene, men slipper man dette vis man handler for eks rs2 pinbolter i samme slengen og bytter pinboltene? jeg skal uansett bytte alle pinboltene, og mutterne. få allt nytt Btw: når jeg bytter pinboltene, burde jeg bruke noe locktight? Ja, jeg gjorde jaffal det når jeg monterte min. Kjøpte nye pinbolter til RS2 og det passet uten noe kapping:) Et lite tips når du skal ha de gammle pinboltene av er å skru 2 muttrer inn på pinbolten og skru de mot hverandre med en fast nøkkel innerst. Bruker du bare fastnøkkelen på den innersrte og pinbolten løsner enkelt som bare det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 28, 2007 Ja, jeg gjorde jaffal det når jeg monterte min. Kjøpte nye pinbolter til RS2 og det passet uten noe kapping:) okay, håper toppene våre er ganske like da. jeg skal uansett bytte pinboltene, da dem jeg har er 13 år gamle og er ganske råttne. Noen som kan bekrefte att rs2 pinboltene er kortere enn aan? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 28, 2007 okay, håper toppene våre er ganske like da. jeg skal uansett bytte pinboltene, da dem jeg har er 13 år gamle og er ganske råttne. Noen som kan bekrefte att rs2 pinboltene er kortere enn aan? Toppene våre er nok like, hadde 93 s4 jeg også Pinboltene er kortere, jeg sverger:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 28, 2007 åja,, hehe så bare rs2 i signaturen din en annen ting er att forrige eier har brukt Bolter, ikke pinbolter men banelige bolter til å feste turboen til manifolden min. Disse er jo selvklart helt kritthvite da dem har blitt gode og varme.. noen som veit om noen bolter som tåler over 1000 grader? 17mm hode på disse jeg har. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...