#1 Skrevet Januar 28, 2007 Som overskriften sier, så dugger vinduene mine i min 2000mod Passat. Jeg har byttet pollenfilteret uten at det hjalp. Men det trengtes, var fryktelig møkkete. Hva kan årsaken være da??? Må jeg bytte væska på klima anlegget?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 28, 2007 Som overskriften sier, så dugger vinduene mine i min 2000mod Passat. Jeg har byttet pollenfilteret uten at det hjalp. Men det trengtes, var fryktelig møkkete. Hva kan årsaken være da??? Må jeg bytte væska på klima anlegget?? er bilen skikkelig tørr innvendig? tar den inn vann noen steder? kjenn på teppene ved gulvene og slikt. ellers ville jeg prøvd å tørke bilen innvendig med en varmluft vifteovn ellerno. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 28, 2007 er bilen skikkelig tørr innvendig? tar den inn vann noen steder? kjenn på teppene ved gulvene og slikt. ellers ville jeg prøvd å tørke bilen innvendig med en varmluft vifteovn ellerno. Tar ikke inn vann, litt fuktige matter er det nok. Men har ikke vært sånn før. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 28, 2007 Tar ikke inn vann, litt fuktige matter er det nok. Men har ikke vært sånn før. okay, hadde problemer med dette på 80 min, men en varm sommerdag med vinduene på gløtt mens jeg var på jobb var nok;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 28, 2007 Jeg hadde duggproblemer på min Audi, folk sa det var enten pollenfilteret eller varmeapparatregisteret. Og det var det siste:( Men din er jo såppas ny at det hadde jo vært litt spesielt om det var det kanskje? Prøv en skikkelig tørk av bilen så blir det vel greit! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 28, 2007 Jeg hadde duggproblemer på min Audi, folk sa det var enten pollenfilteret eller varmeapparatregisteret. Og det var det siste:( Men din er jo såppas ny at det hadde jo vært litt spesielt om det var det kanskje? Prøv en skikkelig tørk av bilen så blir det vel greit! Er bare det at jeg hadde ikke dette problemet forrige vinteren. Og det var ikke no mindre fukt i mattene da. Var jo mer snø ifjor. Men får prøve å tørke først. Så får vi se. Klimaanlegget skal jo normalt klare å ta dugget på vinduene ganske rask. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 28, 2007 Eller at spjeldet for resikrulering ikke virker helt bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 28, 2007 Eller at spjeldet for resikrulering ikke virker helt bra. Hvor ligger dette spjeldet, bak hanskerommet i nærheten av pollenfilteret?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...