#1 Skrevet Januar 28, 2007 Er det noen som har tatt noen bilder, eller laget en guide om hvordan man bytter disse pærene? Må hele midtkonsollen løsnes for å komme til, eller holder det å skru ut under askebegret? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 28, 2007 Du må løsne på hele midtkonsollen ja, er gjort på 10 minutter. http://nordicaudi.com/index.php?url=arkivet/artiklar/hidden/a1261/a1261.php&var= I grove trekk går det ut på å løsne på konsollen over håndbrekket, girkule, og ett deksel mellom displayet på A/C og selve ekstrainstrumentene. Når alt dette er løst er det bare å trekke konsollen rett ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 28, 2007 takk skal du ha! ser greit nok ut, men venter til jeg har fått den nye girbelgen fra vagparts med å montre alt sammen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 28, 2007 Eller så skal det visstnok gå an og komme til fra baksida med ei lita pipe som passer på pæresokkelen. Men ikke spør meg hvordan!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 28, 2007 Mye lettere å bare demontere hele konsollen, vel. Er gjort på få minutter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 2, 2007 Mye lettere å bare demontere hele konsollen, vel. Er gjort på få minutter. har du noen tips på dette? Har ikke så lyst od demontere AC'en som i beskrivelsen over... Er det under askebegeret man kommer inn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 2, 2007 Er vel egentlig bare å begynne bakerst. Ut med askebegeret til baksete. Mener du finner noen skruer der. Så sitter det vel en skrue under ett lite plastdeksel foran brekket. Så lirker man den delen av konsollen over brekket(Krever litt rå makt) Siden er det vel av med girkule og belg. Så tror jeg at du må av med dekslet rundt klima, og løsne ett par skruer bak der. Pluss sikkert ett par andre skruer ett sted som jeg har glemt.(Lenge siden jeg har gjort dette) Da skal man vel kunne trekke ut konsollen med instrumenter og det hele. Er litt jobb, så når du først driver og roter inni der, så bytter du alle pærene! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 2, 2007 Er vel egentlig bare å begynne bakerst. Ut med askebegeret til baksete. Mener du finner noen skruer der. Så sitter det vel en skrue under ett lite plastdeksel foran brekket. Så lirker man den delen av konsollen over brekket(Krever litt rå makt)Siden er det vel av med girkule og belg. Så tror jeg at du må av med dekslet rundt klima, og løsne ett par skruer bak der. Pluss sikkert ett par andre skruer ett sted som jeg har glemt.(Lenge siden jeg har gjort dette) Da skal man vel kunne trekke ut konsollen med instrumenter og det hele. Er litt jobb, så når du først driver og roter inni der, så bytter du alle pærene! bytta girbel og kule med ny org rs2 gir/belg i dag, og det tok jo bare et par min å få løs delene, så jeg tror jeg slenger meg på et bytte av pærer i morgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 2, 2007 A/C-panelet sitter jo bare i fire skruer, er en liten enhet på størrelse med en halv radio. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...