#1 Skrevet Januar 28, 2007 Hei! Når jeg setter bryteren på at den skal blåse luft mot vinduet gjør den det, men kun i midten. Den blåser ikke luft ytters, slik som jeg TROR den skal. Skal den det eller ikke? Hva er eventuelt feil? mvh Jonas Heier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 28, 2007 Hva slags golf? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 28, 2007 Hva slags golf? Oisann, det glemte jeg. Er en GOlf 3 93-modell med 1.8 CL... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 28, 2007 Var likens på min før.. Prøv å skift pollenfilteret Edit: kommer det mye eller lite luft på midten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 28, 2007 Var likens på min før.. Prøv å skift pollenfilteret Edit: kommer det mye eller lite luft på midten? I midten kommer det mye luft... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 28, 2007 hadde samme problem på A 90 min, og da var det waieren til spjeldet som hadde fallt av bryteren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 28, 2007 Du kan jo prøve å plukke ut filteret for å se om det blåser mer uten.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...