#1 Skrevet Juni 29, 2004 Jeg har tidligere hatt noen rustproblemer på kanalene, skejrmene bak og bakluka. Og derfor lurte på jeg på om det var noen her som muligens kunne lakkere dette billig eller vet om et sted for jeg kan få lakkert billig ? MVH Ola Christensen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 29, 2004 Ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 29, 2004 Lakkering er aldri billig dessuten har man aldri noen garanti på å reparere rustskader, det kan komme igjen... Men kan sikkert ta en titt på det hvis du har lyst. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 29, 2004 Det hadde vært glimrende altså... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 29, 2004 U got PM! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...