#1 Skrevet Januar 28, 2007 Hvordan er det å montere turteller når jeg har 2 haltech coiler? Legger ved et bilde av de: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 28, 2007 Bilde av turtellern 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 28, 2007 ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 29, 2007 Det står jeg skal montere på minus på coil men jeg har jo to..hvordan blir det da`?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 31, 2007 Ingen...??vet den skal på minus men får ikke til pga 2 coiler.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 31, 2007 Har du prøvd ? Er coilene paralell koblet - eller går de til 2 syllindrer hver ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 31, 2007 Har du prøvd ? Er coilene paralell koblet - eller går de til 2 syllindrer hver ? Jepp jeg har prøvd..men får ikke noe fornufti på målern:confused: De går til 2 hver! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...