VW Golf IV GTI Up In Flames

Anbefalte innlegg

Sånn går det når man ikke har brannslukker i bilen. :(

Tror seriøst jeg hadde begynt og pisse på det jeg da ass. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, der har du det. BARANNSLOKKINGS APPARAT. Skulle vært påkrevd, Spesiellt i disse dager, hvor en trimmer og herjer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1. prioritering: Filme flamene komme

2. prioritering: Ta ut airbag pasasjerside. (kjekt og ha)

3. prioritering: finne seg prannslukningsaparat og slokke flammene.

Trist og se dette...... Så jo ut som en temmelig fin golf gti igrunn....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skremmende å se hvor fort det er full overtenning når det gjelder brann i en bil.

Skulle absolutt vært påbudt med brannslukkningsapparat i biler.

Men er uhellet først ute er de viktig å filme litt først.: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde det der skjedd min bil hadde kameraet blir kasta i bakset fort som f... når jeg hadde sett røyk,deretter ut i bagasjen etter slukkeren. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, er skremmade å sjå kor fort flammane sprer seg. Låg bak eit vogntog for eit par år siden. Plutseligt begynte det å ryka som bare det og brennande ting datt av vogntoget. Rett etterpå stoppa sjåføren og det kom svart røyk frå motoren. Tok bare eit par minuttar så var heila førarhuset overtent.

Legge inn litt bilder eg, traileren var lasta med papir som skulle til østlandet ein plass.

Nokia6230118.jpg

Nokia6230119.jpg

Nokia6230120.jpg

Nokia6230122.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke altid det hjelper heller:P bilen våres tok fyr rett etter vi kjørte inn i et parkeringshus i horten:P så røyk servoslangen å hele motorommet tok fyr, tror vi tømte 3 pulver apparet oppi motorrommet, med panseret så vidt på gløtt, men men, den bilen brant opp:p hehe, mulig pulver ikke er noe særlig men:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åj.. Skummelt det der ja, får en til og tenke litt !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På det vogntoget så tømte me fleire pulverapparat men det var vanskligt å komma til å kvar gang me slokka brannen så blussa den opp igjen. Trur det hadde hjelpt meir viss me hadde hatt eit apparat med destillert vatn. Brannårsaken var diesellekkasje i motoren.

Etter ei stund eksploderte venstre framdekk, det smalt alvorligt godt.

Men back to topic, det var synd med golfen. Den såg flott ut. Sette eit godt støkk i deg når sånt skjer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Off for et trist syn : eek :

Merkelige mennesker som flyr rundt å filmer flammene i bilen.. Tror jeg hadde prioritert RIMELIG annerledes i den situasjonen der ja! Synd å se en så fin bil ta kvelden...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

rimelig OT men hva slags brannapparat er best i bil og hvor mye koster det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.