#1 Skrevet Januar 28, 2007 Ute å leket litt med Golfen i kveld:) Er første dagen jeg kjører 4wd så jeg har ikke så mye kontroll: smil : http://s29.photobucket.com/albums/c266/diggern/?action=view¤t=CIMG1578.flv Er filmet med et dårlig dig. kamera så det er ikke rare filmen:) Håper linken funker nå da,er ikke noe hidden guru se:rolleye: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 28, 2007 Ok! Godt å vite 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 28, 2007 Mangler nok en film eller bilder her ja,kommer nok. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 28, 2007 Hehe...skal være en liten filmsnutt her,men photobucket begynnte å kødde: mad : Er på vei:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 28, 2007 Ok! Godt å vite haha! Måtte le når jeg så den kommentaren Bilder eller film trenger vi ikke : nana : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 28, 2007 Den bare hakka og greier den jo: klø : Jaja sånn kan det gå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 28, 2007 Hehe...skal være en liten filmsnutt her,men photobucket begynnte å kødde: mad : Er på vei:) Please bruk youtube eller google. Photobucket suger jo til filmer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 28, 2007 Den bare hakka og greier den jo Jaja sånn kan det gå Hakka inget för mej, skikkelig kvalitet på denne:) Såg ju riktigt artig ut dette, filme mere! Er første dagen jeg kjører 4wd så jeg har ikke så mye kontroll Kan opplyse dej om att du hadde 4wd på gammle bilen din også,S3: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 28, 2007 Please bruk youtube eller google.Photobucket suger jo til filmer. Skrev at jeg ikke er noe hiddenguru,ante ikke at photobucket sugde jeg:rolleye: Men da vet jeg det til en annen gang;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 28, 2007 Hakka inget för mej, skikkelig kvalitet på denne:) Såg ju riktigt artig ut dette, filme mere! Kan opplyse dej om att du hadde 4wd på gammle bilen din også,S3: smil :[/quote Hehe,er fullt klar over det: smil : Fikk bare aldri brukt den på snøføre da jeg kjøpte s3`n i mai og solgte den i november:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 28, 2007 Skrev at jeg ikke er noe hiddenguru,ante ikke at photobucket sugde jeg:rolleye: Men da vet jeg det til en annen gang;) Så ikke at du allerede hadde lakt ut jeg.. Det jeg egentlig skulle skrive er: "Sykt fet lyd i den der" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 28, 2007 Ja det er grei lyd i den...var ikke store plassen jeg fant å spinne rundt på men faen å morro det er med 4wd: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 28, 2007 SYKT fet lyd i R 32. Har ikke hørt grommere lyd før. Bare digger lyden, og ikke minst den Jimmie har i sin bil:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 28, 2007 Mikrofonen på kameraet er iallefall i orden! Deilig lyd! Bassen drønna her.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 29, 2007 Hehe,er fullt klar over det: smil : Fikk bare aldri brukt den på snøføre da jeg kjøpte s3`n i mai og solgte den i november:p Skjönte nesten dette da:) Hadde glemt hur deilig lyd det er orginal på R32, fint att du minne mej på det: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 29, 2007 Mikrofonen på kameraet er iallefall i orden! Deilig lyd! Bassen drønna her.. Hehe,eneste som funker også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...