#1 Skrevet Januar 28, 2007 Nå er jeg lei det forbanna været! Snør faen meg konstant!! har jeg parkert en plass mer enn en time så må jeg måkke en halvmeter snø av bilen! *Puste rolig og telle til ti* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 28, 2007 Heldiggris du, skulle ønske det snødde mer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 28, 2007 Tenk på barn i Afrika, så går det over!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 28, 2007 Jeg misunner ingen som må stå ute med bilene sine i dette været, endelig godt min bil står tørt og fint inne i garasje annlegget under leiligheta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 28, 2007 Hehe og jeg som har dobbelgarasje, så står begge bilene utenfor: eek : kansje på tide å rydde der!?!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 28, 2007 livet er herlig dere bilen står inne i garasje i over 20 grader, bare så kjipt at jeg må mokke 5meter fra porten til veien 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 28, 2007 hehe, har snødd godt de siste dagene ja! Har måkka meg skadd i helga for å si det mildt, og seff. kosta bilen 7 ganger om dagen! skal bare 5 minutter til for at den er nedsnødd og full av is 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 28, 2007 Se filmen "Blood Diamond" så tenker jeg du stopper å klage over været.. Snø er jo bare koselig det, slipper parkeringsbøter og quattro føre Slaps derimot og påfølgende speilblank is dersom det fryser på igjen er litt mere irriterende.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 29, 2007 Vi har parkering under en 4-mannsbolig på tomta. En liten bakke ned dit...ba han som var ute å måkte snø i går om å tømme et par skuffer sånn ca midt i den bakken der, er eneste med 4-hjulstrekk i borettslaget....herlig, dobbeltparkering, under tak om ikke annet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 29, 2007 Nå er jeg lei det forbanna været!Snør faen meg konstant!! har jeg parkert en plass mer enn en time så må jeg måkke en halvmeter snø av bilen! *Puste rolig og telle til ti* Hvis du har SÅ store problemer med sneen så bor du på feil plass. Synes du virkelig det er bedre når det sner i to dager, regner i fire, frost, sne og regn igjen? For det er virkelig alternativet. Nei la det sne.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 29, 2007 Hvis du har SÅ store problemer med sneen så bor du på feil plass. Synes du virkelig det er bedre når det sner i to dager, regner i fire, frost, sne og regn igjen? For det er virkelig alternativet. Nei la det sne.. Enig. Dette er jo det været som er NORMALT! Eneste jeg har å utsette på godvinteren er kostinga! Men klager ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 29, 2007 Snøen gir bare litt krydder i hverdagen! ... "Tru om æ ødela fronten min på den iskleppen der?", "Tru om bunnpanna klarte sæ etter den kanten i veien der?", "Tru om æ kommer mæ ut med bilen idag?", "Tru om nakken min noen gang blir normal igjen? (stiv bil+vaskebrett = vond nakke)"... osv Og bare for å si det før det kommer en besserwisser inn å sir det; Æ kjøre etter forholdan, og æ kjøre veldig forsiktig vinterstid! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 29, 2007 Og bare for å si det før det kommer en besserwisser inn å sir det; Æ kjøre etter forholdan, og æ kjøre veldig forsiktig vinterstid! Hehe, æ kjøre stikk motsatt: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 29, 2007 Quattro og tilnærmet 400 hester er mer artig en våre daukjørte, blodstive folkevogner;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 30, 2007 Enig dær Roar!! Æ kose mæ, å kjøre i myksne e jo bare gøy, kjøre helt til man står, så heve biln å kjøre videre:) Vinter e knall!! Så blir d bedre scooterføre å da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 30, 2007 Eneste jeg har å klage på er dårlig arbeidsredskap... Passelat med autogiring og dårlig fremkommelighet Men til og fra jobb-bilen i 200'a er noe heeelt annet. Da er det bare ørene som stopper gliset til å helt rundt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...