#1 Skrevet Januar 28, 2007 Hvor i alledager finner jeg slikt? Skal felle inn lykter i slik netting (som på bildet), men finner da ikke noen lykter som egner seg til dette. Noen med tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 31, 2007 Hella hadde noen DE-lykter med skruering på baksiden, men det er flere år siden nå.. Uansett bedre å feste de i noe 'fast' og så stikke de igjennom, vil jeg tro.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 31, 2007 kjøp deg hella DE micro og sett dette bak nettingen de lyser såpass bra at du vil få lys ut igjennom nettingen... evt. så måler du deg fra når du har lampene så klipper du forsiktig rundt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 31, 2007 Takk for tips begge to. Trenger hovedsaklig lys som kan fungere som blinklys der framme. Funker de hella lyktene til det tror dere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 31, 2007 kommer jo helt ann på hvordan du kobler dem. men, hva med å kjøpe blinklys til golf 1 i chrome å sette inn??? ebay.de er din venn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 31, 2007 kommer jo helt ann på hvordan du kobler dem. men, hva med å kjøpe blinklys til golf 1 i chrome å sette inn??? ebay.de er din venn Ebay er herved min venn. Du også =) Slike du tenkte på? Isåfall så vil biltilsynet godkjenne dem som front blinkers også. Men er litt shepptisk til hvordan jeg skal få dette til å bli bra. Tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 31, 2007 ikke så vanskelig... lag hull så du får inn lykten fra forsiden og deretter evt lim med sika eller lag en festebrakket hvor du kan stru fast lyktene i nettingen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...