Lykter til infelling i netting... ??!?

Anbefalte innlegg

Hvor i alledager finner jeg slikt?

 

Skal felle inn lykter i slik netting (som på bildet), men finner da ikke noen lykter som egner seg til dette. Noen med tips?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hella hadde noen DE-lykter med skruering på baksiden, men det er flere år siden nå..

Uansett bedre å feste de i noe 'fast' og så stikke de igjennom, vil jeg tro..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjøp deg hella DE micro og sett dette bak nettingen de lyser såpass bra at du vil få lys ut igjennom nettingen...

 

evt. så måler du deg fra når du har lampene så klipper du forsiktig rundt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tips begge to.

 

Trenger hovedsaklig lys som kan fungere som blinklys der framme. Funker de hella lyktene til det tror dere?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer jo helt ann på hvordan du kobler dem. men, hva med å kjøpe blinklys til golf 1 i chrome å sette inn??? ebay.de er din venn

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer jo helt ann på hvordan du kobler dem. men, hva med å kjøpe blinklys til golf 1 i chrome å sette inn??? ebay.de er din venn

 

Ebay er herved min venn. Du også =)

 

Slike du tenkte på? Isåfall så vil biltilsynet godkjenne dem som front blinkers også. Men er litt shepptisk til hvordan jeg skal få dette til å bli bra. Tips?

0fd4_1_b.jpg

g1klastl.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke så vanskelig... lag hull så du får inn lykten fra forsiden og deretter evt lim med sika eller lag en festebrakket hvor du kan stru fast lyktene i nettingen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.