Ekstremtesting av diverse Vw.

Anbefalte innlegg

Skal ha litt is i magen for å fly så langt med en caravel.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe litt av et byks med den Caravellen da!!! Hva i alle dager slags testing er det der da ?? : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener jeg så et innslag om disse folka på fifth gear? Tester bla påkjørsel av ku som ble simulert med den tønne/bildekk lignende saken...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja mangen av dem samme testene som dem viste på fifth gear, men det var vel opel dei testa med. Testene er nok for og sjekke hvordan bilene oppfører seg ved uheldige utforkjøringer/påkjørsler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syke syke syke folk som er med å teste dette. Hadde aldri i livet turt det der med noen av de bilene. Uten veltebur vel og merke!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Testene er hvis jeg ikke husker feil for å sjekke om airbagene slo ut for tidlig, altså hvis man kjørte over en bjelke og pungterte og fortsatte rett mot en fjellvegg. Evt ei ku! møø!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns det så morro ut jeg :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

så passe sjukt ut med han som tar fart i fra motorveien og peiser beint opp på skogsveien..! Det kaller eg friskt..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Testing av alternative Get-Away cars? : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.