#1 Skrevet Januar 29, 2007 Da er det treff igjen og vi møtes på Arenum klokken 1900 den 30 Januar! Håper dere som kan tar dere turen for en preik også blir det sikkert en tur bort på Daniels kebab etter en stund for litt fyll i sekken! ME PREKAS!! TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 29, 2007 Tror faktisk jeg kommer denne gangen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 29, 2007 Count me in! Passer for en gangs skyld;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 29, 2007 trodde jeg skulle komme i mårra.. men selvfølgelig vil ilkke den #¤%&/(&%/&%¤(&/%¤ (/%&¤(&/%¤))&%&¤¤##¤"==)(/&=(¤Q/& =(/&=!(/&%=%¤=!(/&"#=(/#&!¤(=" =?(/!&"=#(/%&!¤%?!)(#&¤?)(!/#&"¤ ?!)/(&¤=(/!&%¤=(/&!#¤=(/& møkkabilen funke.. så blir sløyfet denne gangen også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 29, 2007 Jeg kunne også gjerne tatt turen i morgen, hadde det ikke vært for at bilen min mangler downpipe, og de evige tre T-er... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 29, 2007 imorgen kommer jeg nok en liten tur på arenum!! ga blaffen sist gang da jeg ikke hadde lås på bilen og masse verktøy inne, altså utenfor daniels sist gang!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 29, 2007 Kommer sikkert flygende innom en tur,, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 29, 2007 vi kommer ikke, en må jobbe og en må ha barna 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 30, 2007 Jobber natt denne gangen, så jeg får ha det til gode.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 30, 2007 hmmmm, og jeg som hadde sett fram til å sladde innom med nye kjerra. Jobbe er noe dritt gitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 30, 2007 kommer jeg en liten tur eg og.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 30, 2007 har lyst å ta turen, men er ikke sikker på bremsene...lager litt skrapelyder, og har ikke lyst og ripe skivene før jeg får bytta klossene på fredag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 30, 2007 stiller jeg, slik at ALLE kan få nyte den nye ulyden i golfen. hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 30, 2007 Ånei!!!!!!!! Eg har ikke vært inne på forumet før no! Satt på Daniels klokken syv og lurte litt på hvorfor det var så dårlig oppmøte! Jaja, får prøve igjen neste tirsdag.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 30, 2007 Hmm no har jeg stått i 4 timer å ventet på folket!!! er det ikke treff på grensen kebab lenger?? rett før jeg ble vervet i Freunde am farhen gjengen no... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 31, 2007 Ble ikke noe kebab på oss denne gangen desverre men.... Ble heller stående på Arenum og preike før alle dro hjem til sitt og varmen. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...