#1 Skrevet Januar 29, 2007 Noen som enkelt kan fortelle meg hvordan jeg får plukket ut dørhåndtaket på Audi 100 typ44? Har tilgang til håndtakene både fra inn og utsiden, men blir ikke helt klok på dette... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 29, 2007 Noen som enkelt kan fortelle meg hvordan jeg får plukket ut dørhåndtaket på Audi 100 typ44? Har tilgang til håndtakene både fra inn og utsiden, men blir ikke helt klok på dette... Hei! Er det dørhåndtaket innvendig du skal ta av? Hvis det er det så er det bare til skru løs noen skruer som er på undersiden av dørhåndtaket. Alle som jeg har vært borti så er det 6 kant, husker ikke om det er 4 eller 5mm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 29, 2007 Hei!Er det dørhåndtaket innvendig du skal ta av? Hvis det er det så er det bare til skru løs noen skruer som er på undersiden av dørhåndtaket. Alle som jeg har vært borti så er det 6 kant, husker ikke om det er 4 eller 5mm. Iom at han har tilgang på både inn og utsiden antar jeg at det er den utvendige døråpneren det er snakk om. Og så husker jeg vel ikke helt feil om jeg påstår at dette er en 88b-bil, så den har innfelte håndtak. Som jeg aldri har prøvd å løsne desverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 29, 2007 Iom at han har tilgang på både inn og utsiden antar jeg at det er den utvendige døråpneren det er snakk om. Og så husker jeg vel ikke helt feil om jeg påstår at dette er en 88b-bil, så den har innfelte håndtak.Som jeg aldri har prøvd å løsne desverre Riktig beklager missforståelsen, hvis jeg ikke husker helt feil så er det utvendige dørhåndtaget festet med en skrue i fremkant. Trur man bruker en 6mm fastnøkkel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 29, 2007 Riktig som det blir sagt her, er utvendig håndtak og de er innfelt. Den skruen i forkant av håndtaket er løsnet fra innsiden (er forøvrig TORX på min).. Skal det da bare være å trekke dette ut?? Eller må jeg løsne enda mer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...