Anbefalte innlegg

Er i hvertfall veldig viktig og feste ballasten slik at de ikke ligger og slår,da ryker de veldig fort.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja ja Du kan tillate deg en latter.

Vi lo jaggu godt vi også.

Men når jeg skulle reise hjem i dag så dro bilen jævlig dårlig, så det er vel vakuum slange som ikke er kommet på plass igjen( håper det er bare det).

Nå må jeg ut å skru igjen

si ifra når du får kjøpt kit nummer 2 så kan jeg hjelpe deg jeg.. så kan vi monterer komfortblink på min samtidig... hehe ;)

mulig jeg har et varmt sted å stå også... skal se litt på det..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

si ifra når du får kjøpt kit nummer 2 så kan jeg hjelpe deg jeg.. så kan vi monterer komfortblink på min samtidig... hehe ;)

mulig jeg har et varmt sted å stå også... skal se litt på det..

Skal gi deg beskjed jeg.;)

Men jeg kan si til alle dere som ler godt av meg nå. : haha : På en mørk og trist vinterdag ser jeg elgen: eek : (eller andre dyr/fotgjengere) : eek : lenge før dere.

Det ble jæ...g godt fjernlys på bilen.: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er i hvertfall veldig viktig og feste ballasten slik at de ikke ligger og slår,da ryker de veldig fort.. ;)

Ballastene ble stripset fast på nesten samme måte som det er vist på bildene her.

Skal prøve å få tatt noen bilder senere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.