#26 Skrevet Januar 31, 2007 Er i hvertfall veldig viktig og feste ballasten slik at de ikke ligger og slår,da ryker de veldig fort.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Januar 31, 2007 Ja ja Du kan tillate deg en latter.Vi lo jaggu godt vi også. Men når jeg skulle reise hjem i dag så dro bilen jævlig dårlig, så det er vel vakuum slange som ikke er kommet på plass igjen( håper det er bare det). Nå må jeg ut å skru igjen si ifra når du får kjøpt kit nummer 2 så kan jeg hjelpe deg jeg.. så kan vi monterer komfortblink på min samtidig... hehe mulig jeg har et varmt sted å stå også... skal se litt på det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Februar 1, 2007 si ifra når du får kjøpt kit nummer 2 så kan jeg hjelpe deg jeg.. så kan vi monterer komfortblink på min samtidig... hehe mulig jeg har et varmt sted å stå også... skal se litt på det.. Skal gi deg beskjed jeg. Men jeg kan si til alle dere som ler godt av meg nå. På en mørk og trist vinterdag ser jeg elgen: eek : (eller andre dyr/fotgjengere) lenge før dere. Det ble jæ...g godt fjernlys på bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Februar 1, 2007 Er i hvertfall veldig viktig og feste ballasten slik at de ikke ligger og slår,da ryker de veldig fort.. Ballastene ble stripset fast på nesten samme måte som det er vist på bildene her. Skal prøve å få tatt noen bilder senere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...